خنده معنادار امیر قطر به پرس پس از عدم فروش امباپه به رئال+ عکس

مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از ممانعت از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید با انتشار یک عکس در توئیتر رئیس باشگاه اسپانیایی را مورد تمسخر قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین تلاش رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن هم ثمربخش نبود و با وجود افزایش رقم پیشنهاد سوم کهکشانی‌ها به 200 میلیون یورو، تیم فرانسوی باز هم حاضر نشد بازیکنی که تنها تا پایان فصل جاری با آن قرارداد دارد را بفروشد.

تسنیم نوشت؛ طبق اعلام برخی از رسانه‌های اروپایی، پس از آنکه ماجرای انتقال امباپه حالت یک کشمکش و زورآزمایی میان دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شد، امیر قطر به عنوان مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به ناصر الخلیفی رئیس باشگاه دستور داد به هیچ قیمتی امباپه را نفروشد، حتی به قیمت از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری. همین اتفاق هم افتاد و رئال مادرید در نهایت با وجود پیشنهاد رقمی که در طول تاریخ تنها رقم قرارداد انتقال نیمار از بارسلونا به PSG از آن بالاتر بوده، نتوانست امباپه را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

بلافاصله پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و ناکامی رئال مادرید در رسیدن به امباپه، خلیفه بن‌حمد آل ثانی امیر قطر، توئیتی منتشر کرد تا در آن رئالی‌ها و رئیس آنها فلورنتینو پرس را دست بیندازد.

تیم فوتبال رئال مادرید , کیلیان امباپه , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ,

او در این توئیت عکسی از ناصر الخلیفی و فلورنتینو پرس را در کنار هم منتشر کرد که رئیس قطری PSG‌ را خندان و فلورنتینو پرس را ناراحت نشان می‌دهد و در شرح این عکس هم نوشته است: «پایان».

فلورنتینو پرس و رئال مادرید حالا باید تا ماه ژانویه سال 2022 صبر کنند تا بتوانند با امباپه مذاکره کنند اما در آن زمان دیگر بدون دخالت پاری‌سن‌ژرمن و بدون نیاز به اجازه این باشگاه خواهند توانست با امباپه قرارداد ببندند تا در انتهای فصل او را بدون پرداخت حتی یک یورو به باشگاه فرانسوی به خدمت بگیرند، البته در صورتی که امباپه قراردادش را با پاریسی‌ها تمدید نکند.

دیدگاه تان را بنویسید