پارالمپیک 2020 | خداحافظی پورمیرزایی از دنیای قهرمانی؛ برای طلای سیامند آمده بودم اما نشد

منصور پورمیرزایی پس از کسب مدال نقره پاراوزنه برداری گفت: برای طلای سیامند آمده بودم اما نتوانستم از پس این مسوولیت برآیم، این آخرین مسابقه زندگی قهرمانیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منصور پورمیرزایی که موفق شد  مدال نقره پاراوزنه برداری را از آن خود کند اظهار داشت: آنچه انتطار مردم بود و در ذهن  داشتم محقق نشد، من قرار بود مدال طلای سیامند را کسب کنم اما متاسفانه در این زمینه موفق نبودم. 

پورمیرزایی این را هم گفت: افتخارات و نام سیامند تکرار نشدنی است و این برای من در یکسال گدشته به یک بار روانی تبدیل شده بود. بسیار تلاش کردم که خود را از زیر این فشار خارج کنم، متاسفانه نتوانستم انگونه که مردم انتطار دارند وزنه بزنم و این موجب ناراحتی من است.

دارنده مدال نقره بازی های پارالمپیک توکیو در رشته پاراوزنه برداری یادآور شد: این نخستین مدال طلای من بود که در آخرین مسابقه ورزشیم به دست امد من از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم. قرار بود سال گذشته خداحافطی کنم اما مرگ دوست عزیزم سیامند این کار را به تاخیر انداخت.  

منصور پورمیرزایی عصر امروز با مهار وزنه ۲۴۱ کیلوگرم در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم به مدال نقره پاراوزنه برداری بازی های پارالمپیک توکیو رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید