آخرین جزییات درباره عمل جراحی حمیده عباسعلی

پزشک معالج عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران گفت: عمل زانوی آسیب دیده خانم عباسعلی با موفقیت انجام شد و به شرایط قبل از آسیب دیدگی برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دکتر سهراب کیهانی به انجام عمل جراحی روی زانوی آسیب دیده ورزشکار المپیکی ایران اشاره کرد و گفت: امروز یکشنبه عمل جراحی روی رباط آسیب دیده این ورزشکار انجام شد و به لطف خدا عمل بسیار موفق و عالی بود.

مهر نوشت؛ وی ادامه داد: تمام ایرادهایی که در منطقه آسیب دیده وجود داشت رفع شد و زانو به شرایط قبل از مصدومیت برگشت تا این ورزشکار بتواند پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و تمرینات بدنسازی به تاتامی برگردد و برای ایران افتخارآفرین باشد.

دکتر کیهانی در مورد زمان بازگشت حمیده عباسعلی به میادین گفت: تا سه ماه آینده باید فیزیوتراپی و برنامه های درمانی اش را پیگیری کند و بعد از آن تمرینات بدنسازی را آغاز کند و از هفت ماه دیگر می تواند وارد تاتامی شود.

این پزشک جراح که تعداد زیادی از ورزشکاران ایران را عمل کرده و هفت ورزشکار کاروان ورزش ایران نیز توسط وی تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند در پایان گفت: حمیده عباسعلی جزو سرمایه های ورزش ایران است و باید با وسواس و دقت بالا عمل جراحی روی زانوی او صورت می گرفت تا بتواند پس از دوران نقاهت و تمرینات ویژه دوباره به میادین برگردد و برای کشورمان مدال کسب کند.

دکتر کیهانی در پایان گفت: حمیده عباسعلی بزودی بازخواهد گشت تا دوباره برای کاراته ایران مبارزاتش را آغاز کند و در مسابقات جهانی سال آینده به مدال دست پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید