ناکامی لژیونر ایرانی و صعود شاختار و سالزبورگ به لیگ قهرمانان اروپا 2022

پرونده مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری سه بازی پایانی دور برگشت بسته و چهره هر ۳۲ تیم مرحله گروهی این رقابت‌ها مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در مهمترین بازی تیم‌های موناکو و شاختار در اوکراین به مصاف هم رفتند که این بازی پس از پایان یافتن در وقت‌های عادی با نتیجه ۲ بر یک به سود موناکو به وقت‌های اضافه رفت، چرا که دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۲-۲ مساوی شدند. با توجه به حذف قانون گل زده در خانه حریف از رقابت‌های باشگاهی یوفا، با وجود بیشتر بودن گل‌های زده موناکو نسبت به شاختاری که در بازی رفت حریف فرانسوی‌‌اش را یک بر صفر شکست داد بازی به وقت‌های اضافه رفت. دروقت‌های اضافه شاختار با زدن گل دوم، در مجموع ۳ بر ۲ پیش افتاد و با همین نتیجه هم صعود کرد. در جریان وقت‌های عادی بازی، بن‌یدر دو بار در دقایق ۱۸ و ۳۹ برای موناکو گلزنی کردند و مارلوس در دقیقه ۸۴ یکی از گل‌‌های خورده را برای شاختار جبران کرد. دومین گل شاختار را هم آگیلار مدافع تعویضی موناکو در دقیقه ۹۸ زد که به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد.

در بازی دیگر تیم دیناموزاگرب کرواسی که صادق محرمی در آن توپ می‌زند، در حضور این بازیکن ایرانی که از ابتدا تا دقیقه ۶۲ در میدان بود، مقابل تیم شریف مولداوی به تساوی بدون گل رضایت داد و با توجه به باخت ۳ بر صفرش در بازی رفت، از رسیدن به مرحله گروهی باز ماند.

و اما در دانمارک هم تیم بروندبی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف اتریشی خود تیم سالزبورگ شد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با قبول شکست ۴ بر ۲ نتوانست به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کند.

فهرست تیم‌‌های مرحله گروهی به شرح زیر است:

انگلیس: منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول و چلسی

اسپانیا: اتلتیکومادرید، رئال مادرید، بارسلونا، سویا و ویارئال

ایتالیا: اینتر، میلان، آتالانتا و یوونتوس

آلمان: بایرن مونیخ، لایپزیگ، دورتموند و ولفسبورگ

فرانسه: لیل و پاری‌سن‌ژرمن

پرتغال: اسپورتینگ لیسبون، پورتو و بنفیکا

هلند: آژاکس

روسیه: زنیت سن‌پترزبورگ

بلژیک: بروژ

اتریش: سالزبورگ

اوکراین: دیناموکیف و شاختار دونتسک

ترکیه: بشیکتاش

سوئیس: یانگ بویز

سوئد: مالمو

مولداوی: شریف

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید