بایرن رقیبش را 12 تایی کرد‌

بایرن مونیخ حریفش را در جام حذفی دو رقمی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آخرین دیدار از دور اول جام حذفی آلمان، چهارشنبه شب از ساعت 22:45 به وقت تهران، دو تیم برمر و بایرن مونیخ در ورزشگاه وسراشتادیون به مصاف هم رفتند. بایرن مونیخ سال گذشته تحت نظر هانسی فلیک در دور دوم این رقابت‌ها برابر کیل قرار گرفت و در ضربات پنالتی شکست خورد و به صورت خیلی غیرمنتظرانه، از دور رقابت‌ها کنار رفت. حالا جولین ناگلزمان می‌خواهد مطمئن شود که دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

در این دیدار اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 8 گل اول را زد، سپس جمال موسیالا در دقیقه 16 اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه 27، جان لوکا وارم با گل به خودی حساب کار 0-3 به سود بایرن مونیخ کرد. این پایان کار در نیمه اول نبود و چوپوموتینگ توانست در دقایق 28 و 35 دو بار گلزنی کند تا نیمه اول با نتیجه 0-5 به سود مهمان به پایان برسد.

آتش بازی باواریایی‌ها در نیمه دوم نه تنها فروکش نکرد، بلکه شعله‌ورتر نیز شد. آن‌ها در 5 دقیقه ابتدایی نیمه به وسیله تیلمن و موسیالا دوبار گلزنی کرد. در دقیقه 65 لروی سانه گل هشتم را به ثمر رساند. سپس در دقیقه 80، 82، 86 و 88 باواریایی‌ها توانستند چهار گل دیگر به ترتیب توسط کویسانس، چوپوموتینگ، بونا سار و کورنتین تولیسو وارد دروازه میزبان کنند تا این دیدار در نهایت با نتیجه عجیب 0-12 به پایان برسد.

دیدگاه تان را بنویسید