رضایت فلیک از بازیکنان بایرن بعد از قهرمانی

سرمربی بایرن بعد از قهرمانی در جام حذفی به ستایش بازیکنانش پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بایرن مونیخ توانست در فینال جام حذفی آلمان با نتیجه ۴ بر ۲ بایر لورکوزن را شکست دهد.

بایرن پیش از این هم توانست قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد و به این ترتیب با هانس فلیک قهرمانی در دو گانه را به دست آورد و می‌تواند امیدوار به کسب سه گانه با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

فلیک بعد از قهرمانی با بایرن در جام حذفی گفت: وقتی زمین را ترک کردیم به تیم افتخار کردم. ما قهرمان شده‌ایم و باید هم خوشحال باشیم.

سرمربی بایرن ادامه داد: آنچه که تیم در هفته‌های اخیر انجام داده شگفت انگیز بود. ما نتایج خیره کننده‌ای به دست آورده‌ایم و باید هم به خود ببالیم. بازیکنان در دیدار برابر لورکوزن یک بازی بسیار خوب دیگر را به نمایش گذاشتند و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. امروز تنها برای شادی کردن است.

بایرن فصل را با کواچ ناامید کننده آغاز کرد اما بعد از اخراج این مربی و آمدن فلیک به یکباره متحول شد. فلیک توانست با بایرن رکورددار پیروزی‌های پیاپی در تاریخ بوندسلیگا شود و بهترین شروع تاریخ بایرن را در این رقابت ها به نام خود به ثبت رساند.

بایرن به احتمال خیلی زیاد با توجه به پیروزی قاطع در دیدار رفت برابر چلسی به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کند و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها هم به شمار می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید