آزمون وارد شد، زنیت بازی برده را مساوی کرد

زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور ۲۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی برابر اوفا رضایت داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات هفته پنجم لیگ برتر روسیه امروز دنبال شد که در یکی از آنها، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی که برخلاف چهار بازی ابتدایی فصل سردار آزمون را در ترکیب اولیه نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز(به وقت ایران) در استادیوم بت‌بوم آرنا با اوفا رده یازدهمی دیدار کرد.

مالکوم، مهاجم سابق برزیلی بارسلونا و زنیت سنت‌پترزبورگ در دقیقه ۱۰ موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا یاران آزمون با برتری یک بر صفر در زمین اوفا نیمه اول را پشت سر بگذارند.

مهاجم ایرانی زنیت در دقیقه ۷۱ جانشین آرتم زیوبا در ترکیب تیمش شد، اما دو دقیقه پس از ورود آزمون به زمین تیم اوفا گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه نیز تلاش سردار و هم‌تیمی‌هایش برای کسب پیروزی بی‌نتیجه ماند.

تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که پس از سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرش متوقف شده بود، امروز هم در رسیدن به برتری ناکام ماند و به تساوی یک بر یک مقابل اوفا رضایت داد تا ۱۱ امتیازی شود و به رده دوم جدول لیگ برتر روسیه سقوط کند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ پس از به ثمر رساندن چهار گل و گرفتن یک پنالتی طی چهار هفته اخیر، امروز در حضور تعویضی خود نتوانست در گلزنی تیمش برابر اوفا تاثیرگذار باشد.

دیدگاه تان را بنویسید