گفت وگوی اختصاصی جی پلاس با ستاره زنیت سن پترزبورگ

آزمون: در زنیت ماندم تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم/ گل ثانیه 11 بخاطر اعتماد به نفس زیادی مدافع حریف بود!

سردار آزمون دلیل اصلی ماندن در تیم زنیت سن پترزبورگ را امکان بازی در لیگ قهرمانان اروپا دانست و از سبک تهاجمی تیم ملی با مارک ویلموتس هم ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سردار آزمون روزهای موفقی را در زنیت سپری می‌کند. این مهاجم بعد از گلزنی در لیگ روسیه و گشودن دروازه فنرباغچه و ویارئال در لیگ اروپا، فصل جدید را با درخشش در سوپرجام آغاز کرد و حالا هم می‌بینیم که در 3 هفته نخست لیگ روسیه 2 گل زده که آخرین آنها در ثانیه 11 مقابل اورنبورگ مورد توجه ویژه قرار گرفت. زنیت هم با کسب 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

 

در روسیه همه از عملکردم رضایت دارند

سردار در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار جی پلاس درباره آمادگی‌اش می‌گوید: «برای فصل جدید، تمرینات آماده‌سازی را زودتر از سال‌های قبل آغاز کردیم. چون قرار بود در سوپرجام بازی کنیم و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان برویم. ضمن اینکه لیگ روسیه هم برخلاف سال‌های گذشته زودتر آغاز شد و همین مسائل دست به دست هم داد تا دوران استراحت کوتاه باشد. من هم جدا از تمرین با زنیت، در ایران هم تمرینات اختصاصی‌ام را انجام دادم و خدا را شکر اینجا همه از عملکردم رضایت دارند. در تیم خوبی بازی می‌کنم که بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. برای من این‌ها مهمتر از حتی گلزنی هستند. اینکه همه بازی‌ها را ببریم و آماده حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا شویم، هدفی است مهمتر از گلزنی من.»

 

گل ثانیه 11 بخاطر اعتماد به نفس زیادی مدافع حریف بود!

اما گل ثانیه 11 او مقابل اورنبورگ، خیلی سروصدا کرد و باعث شده تا نام سردار در تاریخ زنیت و لیگ روسیه ثبت شود. او درباره زدن این گل می‌گوید: «بازی که شروع شد از اولین اشتباه تیم حریف استفاده کردیم و گل زدیم. می‌دانستم هافبک میانی اورنبورگ زیادی با اعتماد به نفس بازی می‌کند و امکان اشتباه کردن دارد؛ برای همین اولین فشاری که به او وارد شد جواب داد و زود گل زدم. خدا را شکر نام من در تاریخ آماری زنیت ثبت شد و فکر می‌کنم در لیگ روسیه هم بعد از امینیکه دومین گل سریع تاریخ را زده‌ام.»

 

1397121608301329616839044

 

در زنیت ماندم تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم/ از این جام مهمتر هست؟!

در نقل و انتقالات تابستانی باز هم اخباری منتشر شد که لاتزیو و لیورپول خواهان جذب سردار آزمون هستند. مهاجم 24 ساله و ایرانی زنیت در این باره می‌گوید: «من هم این اخبار را خوانده ام اما زیاد پیگیری نکردم. چون از ابتدای فصل هدفم این بود که حداقل چند ماه دیگر در زنیت بمانم و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنم. مگر بالاتر از این تورنمنت باشگاهی، تورنمنت دیگری در سطح جهان وجود دارد؟ من با زنیت می‌توانم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و به همین دلیل تمرکزم را نه روی پیشنهادها بلکه روی ادامه حضور در این تیم روسی گذاشتم. الان فقط به موفقیت در لیگ روسیه و حضور قدرتمندم در لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنم. اگر در این تورنمنت مهم خوب باشم مطمئن باشید باز هم پیشنهادهایی به دستم می‌رسد. ضمن اینکه اینجا ماندم تا سهمی در موفقیت زنیت داشته باشم و بتوانم محبت هواداران و مسئولان این باشگاه را هم جبران کنم؛ اما طبیعتا هر اتفاقی ممکن است بیافتد و شاید باشگاه هایی که خواهان من هستند با زنیت توافق داشته باشند.»

 

 منتظر قرعه کشی لیگ قهرمانان هستم

سردار درباره شرایط زنیت برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت می‌کند و به جی پلاس می گوید: « به دلیل اینکه قهرمان روسیه شدیم، در سید یک قرار گرفتیم. حالا هم منتظر قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا هستیم تا ببینیم باید با چه رقبایی دیدار کنیم. به نظرم این بازی‌ها می‌تواند روزهای موفقی را برای زنیت رقم بزند. ما جدا از موفقیت در اروپا به دنبال قهرمانی دوباره در لیگ روسیه و همچنین جام حذفی هستیم.»

 

آقای گلی در لیگ روسیه اولویت دوم من است

مهاجم ایرانی زنیت درباره کسب شانس بالایش برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ روسیه هم صحبت می‌کند: «بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم اگر زنیت قهرمان شود و من آقای گل نشوم اصلا اتفاق بدی برای من نیفتاده. هدف من و همه بازیکنان فقط موفقیت تیم است. آقای گل شدن در لیگ روسیه اولویت دوم من است.»

d1fl6obx0aefavl

 

امیدوارم با سبک تهاجمی "ویلموتس" موفق باشیم

مارک ویلموتس حدود دو ماه است که جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران شده اما سردار هنوز طعم فعالیت زیر نظر او را نچشیده. آزمون در این باره به جی پلاس گفت: «مارک ویلموتس مربی جوانی است که انرژی زیادی هم برای موفقیت دارد. من هنوز با او کار نکرده‌ام که بتوانم نظر بدهم اما امیدوارم با بازیکنانی که در اختیار اوست و همچنین توانایی‌هایی که دارد بتواند با تیم ملی در راه جام جهانی قطر نتایج درخشانی کسب کند. در دو بازی تیم ملی فوتبالی تهاجمی دیدم و امیدوارم که بتوانیم با این روش در مقدماتی جام جهانی 2022 موفق باشیم. ضمن اینکه هر مربی سبک بازی خاص خودش را دارد و باید به همه آن‌ها احترام گذاشت.»

دیدگاه تان را بنویسید