امیری با پرسپولیس تمدید کرد/ انگیزه وحید برای ماندن چیست؟ +عکس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید امیری پس از چند دور مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس، در نهایت به توافق رسید و قراردادش را دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

امیری از نفراتی بود که قراردادش به پایان رسیده بود و یحیی گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد او شده بود.

وحید امیری پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم این سعادت نصیبم شد و یک قرارداد سه ساله بستیم و امیدوارم هم برای من و هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس پر خیر و برکت باشد. ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت چند سال اخیر را تداوم ببخشیم.

وی درباره اینکه آیا سایر بازیکنان هم برای تمدید به باشگاه خواهند آمد یا خیر، گفت: بله ان‌شاءالله می‌آیند. خودم سه روز قبل با باشگاه توافق کردم اما به خاطر تاسوعا و عاشورا ترجیح دادیم بعد از آن امضا کنیم. آن طور که من خبر دارم، سایر بازیکنان هم تمدید می‌کنند.

وی افزود: قهرمانی همیشه سخت است و تلاش و زحمت می‌خواهد. مطمئن هستم ما می‌توانیم با تلاش بیشتر این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم اما این موضوع ساده نیست.

او درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: یکی از انگیزه‌های شخصی من همین بازی‌های آسیایی است. امیدوارم آن چیزی که هواداران پرسپولیس لایق آن بودند و به آن نرسیدند را به آنها هدیه کنیم. کار سختی است و ما هم تلاش می‌کنیم چون می‌دانیم در چه باشگاهی بازی می‌کنیم.

امیری درباره جدایی احمد نوراللهی هم گفت: صحبت درباره احمد نوراللهی درست نیست. او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد و در چند بازی آخر با دیسک کمر برای تیم بازی می‌کرد. او فرزند پرسپولیس است.

 

 

IMG_20210820_140504_238

 

 

دیدگاه تان را بنویسید