جلالی: سایپا اجازه دهد به استقلال می روم

مدافع سایپا می‌تواند اولین خرید رسمی استقلال باشد اما برای این کار باید رضایت مدیران باشگاه سابقش را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ابوالفضل جلالی، مدافع ۲۲ ساله فصل گذشته سایپا برای بستن قرارداد با استقلال به مشکل خورده زیرا هنوز با نارنجی‌پوشان قرارداد دارد.

ورزش سه نوشت؛ وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مدیر برنامه ام مذاکراتی را با باشگاه استقلال داشت و همه چیز مثبت پیش رفت و در حال حاضر مدیران دو باشگاه استقلال و سایپا در حال مذاکره هستند و اگر باشگاه سایپا رضایت نامه من را بدهد با مدیر برنامه ام به باشگاه استقلال می رویم و قرارداد را امضا می‌کنیم.

او در همین باره ادامه داد: من تحت قرارداد باشگاه سایپا هستم و به آن پایبندم و از این باشگاه خواستار این هستم برای پیشرفت فوتبالم اجازه جدایی ام را بدهد. زمانی که در سایپا بودم سعی کردم دینم را به این تیم ادا کنم ولی من هم همانند تمام بازیکنان دیگر هدفم این است که بیشتر دیده شوم و بتوانم توانایی های فوتبالی ام را بیشتر ثابت کنم.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: استقلال تیم بسیار بزرگی است با هوادارانی بسیار قابل احترام. آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم های بزرگ است و از اینکه بتوانم در خدمت این تیم بزرگ باشم بسیار خوشحال هستم. جا دارد همینجا از آقای مجیدی هم بابت اعتمادش به بنده تشکر کنم. کار کردن با او بسیار لذت بخش است زیرا من چنین چیزی را در تیم ملی امید تجربه کردم.

جلالی در پایان افزود: همان طور که گفتم با سایپا قرارداد دارم اما امیدوارم انتقالم به استقلال نهایی شود تا من هم پیشرفت کنم. انشاالله ظرف چند روز آینده اتفاقات مثبتی بیفتد و مذاکرات به خوبی پیش برود و مدیر برنامه هایم با باشگاه مذاکرات نهایی را انجام دهد.

دیدگاه تان را بنویسید