آغاز دورتموند در بوندس لیگا با گلباران فرانکفورت

دورتموند با برتری بر مقابل فرانکفورت و دبل ارلینگ هالند، فصل جدید بوندس لیگا را شروع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا شب گذشته با دیدار مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ آغاز شد. امروز این مسابقات پیگیری شد و در یکی از بازی ها دورتموند در خانه به مصاف فرانکفورت رفت که نهایتاً این دیدار با نتیجه 5-2 به سود زنبورها خاتمه یافت.

بازی با برتری محسوس دورتموند آغاز شد و حملات این تیم نهایتاً در دقیقه 23 نتیجه داد. ارلینگ هالند بعد از یک حرکت انفرادی توپ را برای مارکو رویس فرستاد و این بازیکن نیز در مصافی تک به تک گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

اما برتری دورتموند خیلی طول نکشید و این تیم تنها چهار دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد. اشتباه عجیب مدافع دورتموند یعنی فلیکس پاسلاک و گل به خودی عجیب او باعث شد نتیجه 1-1 شود.

دورتموند/ رویس

در دقیقه 32 این دورتموند بود که باز هم از حریف خود پیش افتاد. یک بار دیگر حرکت فردی ارلینگ هالند و ارسال پاس او برای تورگان هازارد با ضربه تمام کننده این ستاره بلژیکی همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

طوفان دورتموند ادامه داشت و این تیم تنها دو دقیقه بعد گل سوم را هم وارد دروازه فرانکفورت کرد. توپ دزدی فوق‌العاده ارلینگ هالند و استارت بهتر او این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و ستاره نروژی با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 شود.

دورتموند/ هالند

نیمه دوم هم با برتری دورتموند آغاز شد و این تیم در دقیقه 58 به گل چهارم دست یافت. بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه فرانکفورت ضربه ارلینگ هالند به جیووانی رینا رسید و این بازیکن در دهانه دروازه گلزنی کرد تا نتیجه 4-1 شود.

در دقیقه 72 دورتموند توانست گل پنجم را هم وارد دروازه فرانکفورت کند. پاس خوب مارکو رویس، ارلینگ هالند را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن گل دوم خود و پنجم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه فرانکفورت یکی از گل‌ها را توسط پیتر هوگ جبران کرد تا بازی با نتیجه 5-2 تمام شود.

دورتموند/ هالند

دیدگاه تان را بنویسید