نشست خبری آلکنو تحریم شد!

خبرنگاران حاضر در نشست خبری ولادیمیر آلکنو به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، این کنفرانس خبری آنلاین را تحریم کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قرار بود نشست خبری ولادیمیر آلکنو مربی روسی والیبال ایران به صورت آنلاین برگزار شود که متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و با اعتراض خبرنگاران این نشست تحریم شد.

 نشست خبری آنلاین ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران قرار بود در فدراسیون والیبال پیگری شود و این درحالی است که به دلیل وضعیت سیاه کرونایی و احترام به کادر درمان، خبرنگاران درخواست کردند که برای کاهش انتقال کرونا در فدراسیون حاضر نشده و از طریق اینترنت به پوشش خبری بپردازند اما فدراسیون والیبال اصرار داشت که حتما صحبت های آلکنو آن هم به‌صورت آنلاین در فدراسیون والیبال به گوش خبرنگاران برسد که این موضوع واقعا تعجب برانگیز است!

قرار بود مانلی کسرایی مترجم شخصی آلکنو در فدراسیون والیبال صحبت های آنلاین آلکنو را برای خبرنگاران ترجمه کند اما عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط فدراسیون والیبال باعث شد که خبرنگاران جلسه را ترک کنند.

افراد زیادی برای پوشش صحبت های آلکنو به فدراسیون آمده بودند و این درحالی است که فدراسیون والیبال مکان مناسبی را برای این نشست در نظر نگرفته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید