گزارش جی پلاس از مراسم معارفه جواهر آرژانتینی در پاریس

مسی: برای فتح تمام عناوین آماده هستیم/ بازگشت به نوکمپ با پیراهن تیم دیگر خیلی عجیب خواهد بود/ ناصر الخلیفی: امروز روز تاریخی فوتبال جهان است + عکس و ویدیو

مراسم معارفه ستاره آرژانتینی در پارک د پرنس برگزار شد و مسی گفت: اشتیاق دارم و می خواهم به پیروزی هایم ادامه دهم. این باشگاه هدفمند پیش می رود. زمانی که به کادر فنی و تیم نگاه می کنم می بینم برای فتح تمام عناوین آماده هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: لیونل مسی سه شنبه با قراردادی دو ساله به پاری‌سن ژرمن پیوست. ستاره آرژانتینی پس از ۱۷ سال حضور در بارسلونا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ برای PSG بازی خواهد کرد. او پیراهن شماره ۳۰ تیم فرانسوی را بر تن می کند.

مراسم معارفه رسمی مسی امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۳:۳۰ در پارک د پرنس آغاز شد.

ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن در ابتدای این مراسم گفت: امروز روز تاریخی برای جهان فوتبال است. مسی تنها بازیکنی است که شش توپ طلا دارد و بهترین بازیکن دنیاست. خیلی خوشحالیم که با ما است و به خاطر تمام هوادارانی که می توانند از حضورش در پاری‌سن ژرمن لذت ببرند. ما در پروژه خود اهداف بزرگی داریم و اکنون بهترین بازیکن جهان در تیم ما حضور دارد. امیدوارم مسی با هم تیمی هایش عناوین زیادی کسب کند. لئو از تو و خانواده ات با خاطر اعتماد به ما تشکر می کنم و به شما خوش آمد می گویم.

الخلیفی درباره آینده کیلیان ام‌باپه گفت: او بازیکن پاری‌سن ژرمن است. به صورت علنی اعلام کرده است که نمی خواهد تیم را ترک کند. او می ماند.

ناصر الخلیفی درباره فیرپلی مالی اظهار کرد: ما از همان ابتدا به این موضوع توجه می کردیم. پیش از هر چیز مسئولان امور مالی ما همه شرایط را بررسی می کنند. ما توانستیم با در نظر گرفتن فیرپلی مالی با مسی قرارداد امضا کنیم و همیشه طبق قوانین عمل می کنیم.

لیونل مسی در ابتدای مراسم معارفه خود گفت: خیلی خوشحالم. جدایی ام از بارسا خیلی سخت بود. سال ها در این تیم بودم. تغییر با توجه به سال های حضورم در آن تیم سخت است. امیدوارم این جریان سریع بگذرد تا با تمام قدرت در اینجا تمرین کنم. از باشگاه و از همه تشکر می کنم. از زمانی که بیانیه بارسلونا منتشر شد همه چیز آسان و سریع پیش رفت. اشتیاق دارم و می خواهم به پیروزی هایم ادامه دهم. این باشگاه هدفمند پیش می رود. زمانی که به کادر فنی و تیم نگاه می کنم می بینم برای فتح تمام عناوین آماده هستیم. برای همین به این باشگاه آمده ام. همچنین از هواداران تشکر می کنم. از نخستین ساعات استقبال پرشوری از من شد.

او درباره نخستین بازی اش با پیراهن پاری‌سن ژرمن گفت: یک ماه است که بازی نکرده ام. دیروز با کادر فنی صحبت کردم و باید یک پیش فصل داشته باشم. امیدوارم هر چه زودتر آمادگی لازم را به دست آورم چون اشتیاق زیادی دارم و به همین خاطر نمی توانم تاریخ دقیق را بگویم.

مسی درباره هفته دیوانه کننده ای که پشت سرگذاشت، گفت: یک هفته سخت بود و همه چیز سریع اتفاق افتاد. باید تمام چیزهایی که تجربه کرده بودم را پشت سر می گذاشتم اما اکنون برای دوران جدید با انگیزه هستم. احساسات مختلفی را در زمان کوتاهی تجربه کردم و هیچکس برای چنین ضربه آمادگی نداشت.

مسی درباره شانس دوباره فتح لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: می توان یک تیم فوق العاده داشت و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشد. در این رقابت ها بهترین تیم ها حضور دارند و باید تیم متحد و قوی داشت که پاری‌سن ژرمن این چنین است. سپس شانس باقی می ماند. همیشه بهترین تیم فاتح این جام نمی شود. رقابت های خاصی است و آن از همه مهمتر است. همیشه گفته ام رویای من قهرمانی دوباره در این رقابت ها است. فکر می کنم در جای مناسبی قرار دارم.

ستاره آرژانتینی درباره هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن گفت: شناخت خیلی خوبی از تیم دارم و اشتیاق کاملا در این تیم وجود دارد. من هم مانند PSG به دنبال یک هدف مشترک هستم. امیدوارم بتوانیم با هم جام ها را فتح کنیم. نیمار، دی ماریا، پاردس... دوستان زیادی در اینجا دارم.

او درباره رشد لیگ یک فرانسه گفت: پاری‌سن ژرمن با جذب بازیکنان بزرگ خیلی به آن کمک کرد و موجب شد تیم های دیگر هم بهتر شوند. اکنون تجربه جدیدی برای من است. در کشور و لیگ دیگری بازی می کنم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

مسی در واکنش به احتمال رویایی پاری‌سن ژرمن و بارسلونا گفت: ممکن است این اتفاق بیفتد. همه از علاقه من به بارسلونا می دانند، جایی که از کودکی در آنجا بودم. بارسا همیشه خانه من خواهد بود و باید دید در اروپا با هم روبرو می شویم یا نه. بازگشت به نوکمپ با پیراهن تیم دیگر خیلی عجیب خواهد بود اما فوتبال این چنین است.

مسی درباره سازگاری با تیم جدید خود گفت: به لئوناردو گفتم که می خواهم خانواده ام در پاریس راحت باشند. من تجربه جدیدی خواهم داشتم و فوتبال در همه جا یکسان است. در این تیم دوستان زیادی دارم و مطمئن هستم به من برای سازگاری سریع تر کمک خواهند کرد. پاریس شهر فوق العاده ای است. آرام و خوشحال هستیم‌.

او با تمجید از مارکو وراتی بازیکن ایتالیایی گفت: وراتی یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است. او می خواست به بارسلونا بیاید و اکنون برعکس شده است. این من هستم که به اینجا آمده ام. او یک پدیده است.

تصاویر معارفه و هم چنین حواشی پیوستن لئو به پاری سن ژرمن را در ادامه ببینید:

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

gettyimages-1234617650-1024x1024

مراسم معارفه لیونل مسی

مراسم معارفه لیونل مسی

مراسم معارفه لیونل مسی

gettyimages-1234616860-1024x1024

gettyimages-1234616845-1024x1024

gettyimages-1234617296-1024x1024

gettyimages-1234617129-1024x1024

gettyimages-1234617056-1024x1024

موزه مادام توسو موزه مادام توسو برلین و تعویض لباس مسی!
موزه مادام توسو موزه مادام توسو برلین و تعویض لباس مسی!

 

مراسم معارفه لیونل

مراسم معارفه لیونل

مراسم معارفه لیونل

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید