محرومیت و جریمه نقدی برای تیم ذوب آهن

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار ذوب آهن و نساجی مازندران اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازی دو تیم ذوب آهن و نساجی مازندران، 29 تیرماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و از سوی نیما میرزاده ، دروازه بان ذوب آهن به دلیل بد رفتاری نسبت به داور مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین بازی دو تیم سپیدرود رشت و ویستا توربین تهران از سری رقابتهای لیگ دسته دو 25 خردادماه برگزار شد و امید عبدالهی، تدارکات تیم سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. احمد کیانی،عکاس سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*احضار زارع به کمیته انضباطی

با توجه به اخبار منتشره در یکی از رسانه های ورزشی مبنی بر تعیین سرمربی از سوی محمد زارع کشتی فومنی از منتسبین تیم گل ریحان البرز که به موجب دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون به دوسال محرومیت از کلیه فعالیت فوتبالی گردیده و نظر به اینکه رای صادره قابل اجراست، در نتیجه به لحاظ استنکاف محکوم علیه از اجرای دادنامه ، مقرر گردید جلسه ای روز دوشنبه 25 مردادماه در کمیته انضباطی برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید