جی پلاس

واقعیت تلخ خانواده گرایی؛ حسین فدای مدال دو برادر دیگر!

مدال طلای محمدرضا گرایی هرچند برای مردم و جامعه ورزش ایران شیرین تر از قند و عسل بود اما داستان هایی پشتش دارد که بسیار تلخ است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ محمدرضا گرایی، فرنگی کار سبک وزن ایران موفق به کسب مدال طلای المپیک شد. برادر بزرگترش محمد علی هم تا آستانه مدال پیش رفته بود اما به مقام پنجمی رسید. اما خانواده گرایی ها یک پسر کشتی گیر دیگر دارند؛ برادری به نام حسین که با وجود موفقیت و درخشش در مسابقات مختلف مظلومانه از کشتی کناره گیری کرده تا دو برادرش بتوانند افتخار آفرینی کنند.

پدر گرایی درباره این مساله گفت: من سه پسر دارم؛ حسین، محمدرضا و محمد علی که هر سه کشتی گیر هستند. پسر بزرگترم حسین هم کشتی گیر بود اما من توان پرداخت هزینه های زیاد کشتی را نداشتم و حسین مجبور شد کنار من کار کند تا بتوانیم هزینه ها را تامین کنیم.

وی ادامه داد: من پسرانم را ابتدا به کلاس ژیمناستیک بردم و در آن موفق هم بودند سپس محمدرضا و محمدعلی به کشتی گرایش پیدا کردند و حسین کنار من مشغول به کار شد. خدا را شکر می کنم که امروز رضا طلای المپیک را گرفت. هر دو برادر به من قول داده بودند که طلا می گیرند و من دوست داشتم علی هم طلا می گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید