المپیک 2020 توکیو| شاهین طبع: بسکتبال امریکا، بسکتبال متفاوتی است/ حدادی: امتیازات زیادی از دست دادیم/ آمریکا شوت های ۳ امتیاز زیادی زد

سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از باخت مقابل آمریکا گفت: بچه ها خیلی تلاش کردند، اما بسکتبال امریکا، بسکتبال متفاوتی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال بعداز بخت تیمش در  دومین بازی المپیک، مقابل آمریکا می گوید:« تیم ها قابل مقایسه نیستند، اما شرایط دو تیم مشخص است. امیدوارم تجربه خوبی برایمان باشد و استفاده خوبی از آن ببریم.»

به نظر او شاگرادنش زحمت کشیده اند:« بچه ها زحمت خودشان را کشیدند، آنها خیلی تلاش کردند، اما بسکتبال امریکا، بسکتبال متفاوتی است.»

حدادی: امتیازات زیادی از دست دادیم/امریکا شوتهای ۳ امتیاز زیادی زد

حامد حدادی در نشست خبری اظهار داشت: با تیم بزرگ و قابل احترامی بازی کردیم .بازی اول را باخته بودند و فشار روی آنها زیاد بود.ما امتیازات زیادی از دست دادیم.در حمله معقول بودیم اما آنها فشار زیادی آوردند و شوت ۳ امتیازی زیاد زدند و‌فشار را تا لحظه آخر ادامه دادند.

نوید رضایی‌فر: ما تمام تلاشمان را مقابل آمریکا کردیم/ می‌توانیم بازی پابه‌پایی با فرانسه داشته باشیم

نوید رضایی‌فر بازیکن تیم ملی کشورمان که در تقابل با آمریکا در المپیک توکیو موفق به کسب 12 امتیاز شد، گفت: من خیلی به امتیاز فکر نمی‌کردم و تمام تلاش و تمرکز من روی این بود که بتوانم به تیم کمک کنم تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم. یک جاهایی از بازی تمرکز تیمی ما از دست رفت و باعث شد این اختلاف بیافتد. اختلاف ما بیش از حد شده بود و فکر می‌کنم اختلاف ما با تیم آمریکا انقدر نیست، اما ما تمام تلاشمان را کردیم.

رضایی‌فر ادامه داد: متاسفانه در دوتا از شوت‌های 3 امتیازی پای من روی خط بود. من این اعتماد به نفس را دارم که هرجا در بازی خالی باشم اقدام به شوت سه امتیازی کنم، خداراشکر امروز اقدام‌های من گل شد. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. فرانسه تیم قدرتمند و بزرگی است و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. درست است که در بازی اول فرانسه آمریکا را شکست داد اما در بازی‌های دوستانه پیش از المپیک هم از ژاپن شکست خورد. می‌توانیم بازی پا به پای خوبی با آن‌ها انجام دهیم و مطمئنا تمام تلاشمان را خواهیم کرد، از مردم هم می‌خواهم که ما را دعا کنند.

محمد سینا واحدی: شوت‌های سه امتیازی آمریکا از روزهای دیگر بهتر بود

محمد سینا واحدی بازیکن جوان تیم ملی کشورمان پس از دومین دیدار تیم ملی ایران در المپیک توکیو مقابل آمریکا، بیان کرد: باعث افتخار بود که با این تیم بازی کردیم چون بازیکنان آمریکا جزو بهترین بسکتبالیست‌های دنیا هستند. ما هم تلاشمان را کردیم و تمام توانمان را گذاشتیم اما این شرایطی بود که پیش آمد. ما باید بیشتر تمرین کنیم که در آینده بتوانیم بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.

او اضافه کرد: نتیجه این بازی خوب نبود به همین دلیل هیچکدام از بازیکنان از خودشان راضی نیستند. من هم از خودم راضی نبودم و باید بیشتر تلاش کنیم. شوت‌های سه امتیازی بازیکنان آمریکا از روزهای دیگر بهتر بود، شاید به خاطر دفاع ما بود یا شاید هم روز آن‌ها بود. 

واحدی در پایان خاطر نشان ساخت: باید پیش بازی با فرانسه این تیم را آنالیز کنیم، انشاالله بازی خوبی داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید