گزارش جی پلاس؛

اخبار مهم کاروان ایران در روز سوم المپیک 2020 توکیو/ صعود شیرین نازنین ملایی به نیمه نهایی / کار تکواندو بدون مدال به پایان رسید

نازنین ملایی، بانوی قایقران ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی با زمان ۸ دقیقه و ۷ ثانیه سوم شد و به نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  کاروان ایران در روز سوم بازی های المپیک 2020 توکیو در رشته های مختلفی از جمله تکواندو ، بسکتبال ، قایقرانی و تیراندازی به مصاف حریفان خود می رود.

اخبار مهم کاروان ایران را در روز سوم رقابت ها در ادامه بخوانید.

مهیار صداقت به فینال نرسید

 در ادامه رقابت‌های تیراندازی بازی‌های المپیک امروز در تفنگ بادی ۱۰ متر مهیار صداقت در خط آتش قرار گرفت.

ملی‌پوش تفنگ کشورمان امروز در مصاف با ۴۶ تیرانداز با ۶۲۹.۱ امتیاز نهم شد و از راهیابی به فینال بازماند.

مهیار صداقت

رشته تکواندو بدون مدال به کار خود پایان داد

مسابقات تکواندو بازی های المپیک توکیو امروز با برگزاری رقابت های وزن ٦٨- کیلوگرم مردان در سالن ماکوری توکیو پیگیری شد. 

میرهاشم حسینی نماینده تکواندو ایران در دور نخست مسابقات به مصاف «یو جین هوانگ» از چین تایپه رفت و با نتیجه ١٨ بر ١٥ صاحب برتری شد.

میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو مردان کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک2020 برابر پدیده مسابقات از ازبکستان با نتیجه 34 بر 22 شکست خورد و با صعود نماینده ازبک میرهاشم با نماینده کره برای کسب مدال برنز به رقابت پرداخت که با شکست مقابل او دست آخرین نماینده تکواندوی ایران هم از مدال کوتاه ماند. 

المپیک 2020| میرهاشم حسینی

المپیک 2020| میرهاشم حسینی

میرهاشم حسینی

درخشش نازنین ملایی و صعود به نیمه نهایی قایقرانی روئینگ

 مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی رویینگ بازی های المپیک توکیو برگزار شد و نازنین ملایی به نیمه نهایی A و B صعود کرد.‌

ملایی در یک چهارم نهایی با پنج قایقران دیگر به رقابت پرداخت و  با زمان ۸ دقیقه و ۷ ثانیه سوم شد و به نیمه نهایی Aو B راه یافت.

قایق‌های نیوزیلند، سوییس و ایران اول تا سوم شدند و راهی نیمه نهایی A و B شدند. 

رقابت‌های نیمه نهایی A و B سه شنبه برگزار می‌شود. 

نازنین ملایی

کیمیا علیزاده باخت و ناهید کیانی حذف شد

مسابقات تکواندوی المپیک درحالی امروز آغاز شد که از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن 57- کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان رفت.  این مسابقه در حالی به پایان رسید که کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ _۹ مقابل ناهید کیانی به پیروزی رسید.

کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهندگان در نیمه نهایی المپیک به مصاف تاتیانا مینینا از کاروان المپیک (روسیه) رفت.علیزاده راند اول را 5 بر صفر باخت و در انتهای راند دوم نتیجه 7 بر 2 به سود حریف روس شد. 

در نهایت علیزاده این مسابقه را 10-3 باخت تا منتظر حریفش در رده بندی باشد.

 با شکست کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی، ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد.

کیمیا علیزاده ناهید کیانی

کیمیا علیزاده ناهید کیانی

رستمیان به فینال نرسید 

 نمایندگان ایران در سومین روز بازی ها رقابت های خود را در بخش تیراندازی آغاز کردند که در مرحله مقدماتی هانیه رستمیان در ماده تپانچه همراه ۵۳ تیرانداز در خط آتش ایستادند.

رستمان در خط پنجم برایر حریفان شلیک کرد و در نهایت در جایگاه دهم ایستاد. 

چین، یونان روسیه چین فرانسه بلغارستان 

اوکراین فرانسه و مغولستان در جایگاه اول تا نهم ایستادند 

رقابت صداقت در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی هم ساعت ۱۳ به وقت محلی آغاز می شود و ۴۷ تیرانداز در خط آتش قرار می گیرند. 

روز گذشته ‌‌نخستین دور از رقابت های تیراندازی در حالی آغاز شد که جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر با کسب نشان طلا نخستین مدال کاروان ایران در توکیو و نخستین مدال تیراندازی در ادوار تاریخ المپیک را تصاحب کرد.

فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

سلطانی فر: حیف شد رستمیان فینالیست نشد

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که همراه سید رضا صالحی امیری مسابقه هانیه رستمیان  را در ماده ۱۰ متر  تپانچه تماشا کرد، گفت:« دهمی هانیه رستمیان، بین ۵۳؟نفر اتفاق خیلی خوبی بود، اما حیف شد با اختلاف کم به فینال نرسید. البته او مسابقه میکس را هم دارد و امیدواریم در آن ماده نتیجه بهتری بگیرد.»

او بعداز مسابقه با تیرانداز تپانچه المپیکی هم صحبت کرد و با تمجید از نتیجه اش، ابراز امیدواری کرد در دو مسابقه میکس و ۲۵ متر  فینالیست شود.

تیراندازی المپیک هانیه رستمیان

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در سالن تیراندازی

رقابت های تیراندازی ماده ۱۰ متر تپانچه بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح امروز در سالن ساکورای توکیو در حالی آغاز شده که هانیه رستمیان پرچمدار بانوی کشورمان رقابت خود با ۵۲ ورزشکار آغاز کرده است.

به همین منظور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بهمراه دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در این سالن به تماشای دیدار ملی پوش کشورمان پرداختند.

هانیه رستمیان

دیدگاه تان را بنویسید