نیکخواه‌بهرامی: از پاداش‌ها خبر ندارم/ افتخار آفرینی و خوشحال کردن مردم اولویت هر ورزشکاری است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: افتخار آفرینی و خوشحال کردن مردم اولویت هر ورزشکار ایرانی در رقابت‌های المپیک است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صمد نیکخواه بهرامی در مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک توکیو درخصوص شرایط و برنامه‌های تیم ملی بسکتبال اظهار داشت:گروه بسیار سختی داریم و با تیم‌های آمریکا، فرانسه و چک در یک گروه قرار داریم. حدود دو ماه است که تمرینات را به صورت فشرده دنبال می‌کنیم. قولی که می‌توانم بدهم این است که هیچ بازیکن کم نخواهد گذاشت و بازیکنان با تمام توان خود بازی خواهند کرد. 

وی ادامه داد: در مدت اخیر مربیان هم فشار زیادی به بازیکنان آوردند و تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم با توجه به گروه خیلی سختی که داریم بتوانیم نتایج خوبی داشته باشیم. یک بار باید واقع‌بینانه نگاه کنیم؛ بسکتبال ایران و آسیا از نظر امکانات و تجربه عقب‌تر از سایر کشورهای دنیا است، اما امیدوارم بتوانیم بازی‌های قابل قبولی کسب کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان درمورد میزان آمادگی تیم ملی، خاطرنشان کرد: چیزی که در ذهن و مغز ما درمورد تدارکات و بازی‌های دوستانه وجود دارد بالاتر از چیزی است که انجام شد. همه ما ایده‌آل گرا هستیم و امکانات و شرایط بهتری را می‌خواستیم، اما با توجه به شرایط کرونا فکر نمی‌کنم چیزی از طرف فدراسیون درخواست شده و انجام نشده باشد. نسبت به سال 2008 که در آن مسابقات هم حضور داشتم تدارکات کمتری داشتیم و دلیلش هم شرایط کرونا است. فکر نمی‌کنم نسبت 

نیکخواه بهرامی درخصوص پاداش‌هایی که برای مدال‌آوران المپیک درنظر گرفته شده است، گفت: چیزی که من می‌توانم بگویم این است که واقعاً هیچ ورزشکاری از ایران برای پاداش‌هایی که در نظر گرفته شده به توکیو نمی‌رود. همه تلاش می‌کنند که بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنند و قطعاً پاداش هم موضوع خوشایندی است که ورزشکاران را خوشحال می‌کند. شک نکنید افتخار آفرینی و خوشحال کردن مردم اولویت هر ورزشکاری است. من خودم اطلاعاتی از پاداش‌ها ندارم و فقط می‌دانم که همه اعضای کاروان می‌خواهند بهترین شرایط را داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید