من به پرسپولیس نمی بازم

وعده طوفان فرهاد برای روزهای آینده/ مجیدی: این استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصمیم دارد طی روزهای آتی در مورد این تیم و مشکلاتش صحبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد مجیدی پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و داور خیلی خوب سوت زد. باشگاه پرسپولیس به من هیچ ربطی ندارد، ولی اگر لازم باشد در چند روز آینده به طور مفصل در مورد باشگاه استقلال و مشکلاتش صحبت خواهم کرد.

استراتژی ما و هدف‌مان این بود که بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم

وی در مورد اینکه چرا هیچ تعویضی در جریان بازی انجام نداد، تصریح کرد: اصلاً استراتژی ما و هدف‌مان این بود که بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم. موقعیت هم داشتیم، ولی در سیستمی که انتخاب کردیم بازیکنان به نحوی شایسته وظایف خود را انجام دادند و نیازی به تعویض ندیدم. ضربات پنالتی هم شرایط روحی و روانی خاص خودش را می‌خواهد و ما سعی کردیم بازیکنانی را که شرایط روحی بهتری داشتند، برای پنالتی انتخاب کنیم.

در بازی‌های حساس موقعیت حساس کم پیش می‌آید

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت بد بازی در نیمه اول گفت:‌ بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است و باید بدانید که در بازی حساس موقعیت کم پیش می‌آید و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد. در بازی قبلی پرسپولیس یک بازی موقعیت نصف و نیمه داشت و توانست ببرد و گلر ما فقط یک بار زمین خورد.

این تیمِ استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد

مجیدی ادامه داد: من می‌خواهم با تمام وجود از بازیکنانم تشکر کنم. آنها غیرت، شرافت و مردانگی را برای من تعریف کردند و واقعاً افتخار می‌کنم مربی تیمی به نام استقلال هستم و بازیکنان باشرف ما بدون هیچ دریافتی اینگونه بازی می‌کنند. هواداران قدر این بازیکنان را بدانند. من می‌گویم اگر این تیم حفظ شود و مشکلات اسفناک مدیریتی از بین برود این تیم می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

عاشقان استقلال که دوست ندارند در اینستاگرام باشد پاداش بازیکنان را می‌دهند

«آیا صحت دارد که 50 میلیون پاداش به بازیکنان وعده داده بودید؟ این میزان پاداش از چه طریقی به بازیکنان پرداخت می‌شود؟»، وی در واکنش به طرح این سوالات گفت: صد درصد این پاداش را می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم در هفت بازی قبلی که شش بازی را بردیم و یک بازی را مساوی کردیم، دوستان بسیار خوبی داشتم که به من برای پرداخت پاداش کمک کردند. آنها عاشق استقلال هستند و دوست ندارند در اینستاگرام باشند و سر تمرین بیایند. مطمئن باشید برای بازی این پاداش را بعدی 2 برابر می‌کنم.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هنگام خروج از ورزشگاه آزادی عنوان کرد: من به پرسپولیس نمی‌بازم.

دیدگاه تان را بنویسید