جی پلاس

شوخی زشت خنده های زشت تر/ سوژه زننده فیروز کریمی صدای معلولان را در آورد

شوخی زشت سرمربی تیم فوتبال تراکتور باعث رنجش خاطر معلولان عزیز شد و واکنش این قشر مظلوم را به دنبال داشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ فیروز کریمی که بیش از مسائل فنی به جوک ها و مطالب فکاهی اش در فوتبال شناخته شده است مهمان برنامه حامد آهنگی بود و در واکنش به صحبت مجری که عنوان کرد فوتبالیست بوده از او پرسید در تیم معلولین؟

البته کریمی و آهنگی هر دو متوجه شوخی زننده ای که انجام دادند شدند و تلاش کردند آن را با واژه معمولی پوشش دهند، اما کریمی در ادامه پس از این که آهنگی گفت که خودش به جای توپ به تیر می خورده باز هم شوخی زشتش را ادامه داد و گفت پس معلول ذهنی هم بوده ای!

مشخص نیست معلولان به دلیل داشتن مشکل جسمانی یا ذهنی چرا باید مورد تمسخر یک شخصیت فوتبالی قرار بگیرند. بدتر از آن که مهمانان حاضر در استودیو که اصلا برایشان مهم نیست چه کسی چه می گوید و انگار به سینما برای تماشای یک فیلم کمدی آمده اند می خندند و دست می زنند.

پس از این شوخی زشت تعدادی از کاربران معلول و حتی غیرمعلول نسبت به این حرکت نسنجیده واکنش نشان داده و خواستار عذرخواهی دست اندرکاران برنامه شدند.

چیزی نمی توان گفت جز تاسف به حال تهیه کنندگان و برنامه سازانی که این چنین برنامه های بی محتوایی را جلوی دوربین می برند، پولهایی که به مهمانان داده می شود که جلوی چند ده نفر این گونه معلولان را مسخره کند و آنها نیز بخندند.

  • حسین ارسالی در

    واقعا متاسفم 😾😾

    ولی منظور بدی هم نداشت
    😕

دیدگاه تان را بنویسید