صوت جنجال آفرین پرز علیه رونالدو: کریس مریض است!

در یک فایل صوتی جنجال‌آفرین دیگر منتسب به رئیس باشگاه رئال مادرید، او به ستاره و سرمربی سابق این تیم نیز حمله می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که هنوز طرفداران رئال مادرید در شوک اظهارات قبلی فلورنتینو پرز درباره ایکر کاسیاس و رائو گونسالس بودند، اکنون مشخص شده است که این مرد اسپانیایی اظهاراتی مشابه را هم درباره کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو داشته است.

نشریه کنفیدنسیال، همان رسانه‌ای که فایل صوتی اولیه فلورنتینو پرز را منتشر کرده، اکنون یک فایل صوتی دیگر از اظهارات جنجال‌آفرین رئیس باشگاه رئال مادرید در سال 2012 را در دسترس عموم گذاشته است.

در بخشی از فایل صوتی منتشرشده جدید توسط کنفیدنسیال، پرز به کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو حمله کرده است. در این فایل صوتی پرس درباره رونالدو می‌گوید: او دیوانه است. این پسر یک احمق است. مریض است. شما فکر می‌کنید که او یک آدم عادی است، اما اینطور نیست، وگرنه کارهایی که الان انجام می‌دهد را انجام نمی‌داد. این اواخر او دست به کارهای غیرعاقلانه‌ای زده است و همه هم دیده‌اند، اما خودش فکر نمی‌کند که این کارها غیرعاقلانه‌اند.

در بخشی دیگر از این فایل استراق‌سمع شده، رئیس باشگاه رئال مادرید به سرمربی پرتغالی سابق این تیم در مدتی که او هدایت کهکشانی‌‌ها را برعهده داشت، حمله می‌کند و می‌گوید: «مندز (مدیر برنامه‌های مورینیو و رونالدو) هیچ نفوذی روی او (رونالدو) ندارد، درست مانند مورینیو. حتی برای مصاحبه‌ها. هیچی. اینها فقط یک مشت آدم‌های از خودراضی و لوس هستند، مربی تیم و رونالدو. نمی‌خواهند واقعیت را ببینند. اگر رفتارشان طور دیگری بود، خیلی بیشتر از اینها می‌توانستند از محل فروش حق استفاده تبلیغاتی از چهره‌شان پول دربیاورند.

مورینیو سال 2013 از رئال مادرید جدا شد و رونالدو پنج سال بعد در سال 2018 کهکشانی‌‌ها را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید