خوش‌خبر: امیدوارم ابهام درباره پشت پرده‌های والیبال از بین رفته باشد

سرپرست تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد ابهامات درباره پشت‌پرده‌ها از بین رفته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی در نشست خبری آلکنو ضمن تشکر از اصحاب رسانه عنوان کرد: ممنون که در این نشست سوالاتی مطرح کردید تا ابهامات درخصوص وجود برخی پشت‌پرده‌ها در والیبال ایران با پاسخ به این سوالات روشن شود. امیدوارم حالا که به این سوالات پاسخ داده شد، دیگر ابهامی باقی نماند.

وی در واکنش به این که آیا لیست 12 نفره تیم ملی برای حضور در المپیک دستخوش تغییر خواهد شد یا خیر هم گفت: 12 بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک تقریبا مشخص شده‌اند و ما این لیست را به کمیته ملی المپیک هم اعلام کرده‌ایم. درحال انجام کارهای مربوط به صدور ویزا هستیم. با این حال فقط دست آلکنو را باز گذاشتیم و از کمیته ملی المپیک خواستم این فورجه را به ما بدهند که اگر قرار شد لحظه آخر بازیکنی جایگزین شود، امکان رخ دادن این اتفاق وجود داشته باشد. تا روز پنج‌شنبه امکان تغییر اسامی وجود دارد ولی فعلا لیستی که دادیم لیستی که به کمیته ملی المپیک هم داده‌ایم.

وی در مورد برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی در ژاپن،عنوان کرد: ما یک درخواست از تیم ملی آمریکا داشتیم. پذیرفتیم، مشروط به اینکه خودشان شرایط را فراهم کنند. دو بازی هم با تیم های فرانسه و روسیه صحبت شد، اما میزبان اجازه را هنوز به ما نداده است اما اگر سالن مناسبی پیدا کنیم با این دو تیم هم بازی خواهیم کرد.

دیدگاه تان را بنویسید