والیبالیست ایران بعد از خط خوردن از تیم ملی: خدا جای حق نشسته است

لیبروی سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برای حضور در المپیک خیلی تلاش کردم و 2 سال هر شب خواب این مسابقات را دیدم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدرضا حضرت‌پور ، درمورد کنار گذاشتنش از اردوی تیم ملی و عدم حضورش در المپیک توکیو اظهار داشت: خدا شاهد است که برای حضور در المپیک خیلی زحمت کشیده بودم. در 2 سال اخیر هر شب خواب المپیک را می‌دیدیم و دلم می‌خواست در هر شرایطی یکی از نفرات اعزامی به این مسابقات بزرگ باشم. شاید هرکسی جای من بود، آرزو می‌کرد که تیم ملی نتیجه نگیرد، ما از صمیم قلبم آرزوی موفقیت تیم ملی و درخشش تک تک بازیکنان را دارم.

فارس نوشت: وی ادامه داد: اعتقاد دارم که اگر تیم ملی نتیجه بگیرد، کار در آینده برای بازیکنان جوانی مثل من راحت‌تر خواهد شد. با جود اینکه از عدم حضور در تیم ملی ناراحتم اما برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم. شک نکنید ناامید نمی‌شوم و با تلاش بیشتری به کارم ادامه خواهم داد. شاید اگر در لیست اعزامی به المپیک قرار می‌گرفتم، چند روز تمرینات را رها می‌کردم و از آمادگی دور می‌شدم، اما حالا دست از تمرینات برنداشتم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: من هنوز اول راه هستم. اگر فرد یا افرادی جمع شدند و مرا خط زدند، ایرادی ندارد چون معتقدم خدا جای حق نشسته و خدای ما هم خیلی بزرگ است. مردم همه چیز را می‌بینند و خیلی خوب موضوعات را متوجه می‌شوند. در شهر ما مردم به گونه‌ای والیبال را تحلیل و آنالیز می‌کنند که شاید برخی از مربیان نتوانند این کار را بکنند.

حضرت پور با بیان اینکه تنها 22 سال دارم و نباید ناامید شوم، تصریح کرد: برای رسیدن به جایگاهی که درنظر دارم، دست از تلاش برنمی‌دارم. در شرایط کنونی هم از ته قلبم آرزو می‌کنم که تیم ملی موفق باشد و بتواند روی سکوی المپیک هم برود. به بازیکنان هم گفتم که دلم با آنها است. اگر تیم ملی نتیجه نگیرد، برای همه اهالی این رشته بد خواهد شد. آرزوی هر بازیکنی حضور در المپیک است، اما قسمت من نبود.

 

دیدگاه تان را بنویسید