جی پلاس؛

چرا فدراسیون خبر سرمربیگری مهدوی کیا را اصلاح کرد؟+ عکس

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی‌کیا بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان را برای هدایت تیم فوتبال المپیک ایران انتخاب کرد و اما ساعتی پس از انتشار این خبر آن را اصلاح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) پس از پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در این جلسه مصوب شده است که مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم المپیک ایران انتخاب شود. در همین راستا قرار است مذاکرات با او طی روزهای آینده صورت بگیرد. 

اصلاح خبر مهدوی کیا

این در حالی است که ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود که فدراسیون فوتبال با انتشار صحبت های عزیزی خادم توضیحاتی تکمیلی درباره برنامه همکاری فدراسیون با مهدی مهدوی‌کیا ارائه داد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتی با آقای مهدی مهدوی کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسایل مربوط با تیم های پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با اقای مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسوولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.

عزیزی خادم افزود: احتمالا در صورت توافق نهایی دستیاران آلمانی در کادر ایشان حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشا اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزییات این مذاکرات و برنامه ریزی به زودی اعلام می شود.

به گزارش جی پلاس، فدراسیون فوتبال پس از انتشار خبر سرمربیگری مهدوی مهدوی کیا در تیم ملی امید این خبر را اصلاح کرد و عنوان کرد توافقات اولیه انجام شده و خبر رسمی سرمربیگری او منوط به قطع همکاری اش با باشگاه هامبورگ است. مشخص نیست در حالی که انتخاب مهدوی کیا قطعی نبود، فدراسیون فوتبال چرا با عجله نسبت به انتشار خبر آن اقدام کرده است.

 

اصلاح خبر مهدوی کیا

دیدگاه تان را بنویسید