زمان اعلام میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ یازدهم مردادماه، میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از اینکه چند روز پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمات جدیدی را برای نحوه برگزاری مراحل باقیمانده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد، مشخص گردید که دیدار فینال این دوره از مسابقات به صورت تک بازی و در یکی از کشورهای غرب آسیا برگزار می شود.

ورزش سه نوشت؛ کمیته اجرایی مسابقات AFC اعلام کرد که بازی فینال این دوره از رقابت ها،  در تاریخ دوم آذر و در یکی از کشورهای غرب آسیا برگزار می شود. به همین دلیل، کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای غرب آسیا که نماینده ای در این مسابقات دارند، اعلام کرد که می توانند درخواست های خود برای میزبانی دیدار پایانی را ارسال کنند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشورها نهایتا تا تاریخ 4 مرداد فرصت دارند تا درخواست خود برای برعهده گرفتن برپایی دیدار فینال را ارسال کنند و AFC نیز از آن تاریخ تا 10 مرداد ارزیابی های خود را در خصوص درخواست کنندگان صورت می دهد و نهایتا تاریخ ۱۱ مرداد میزبان مسابقه فینال اعلام می گردد.

علاوه بر این، کشوری که میزبانی دیدار فینال را برعهده می گیرد، مبلغ 75 هزار دلار برای هزینه های اقامتی گروه اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، 50 هزار دلار برای هزینه های حمل و نقل و 50 هزار دلار برای خدمات پزشکی از AFC دریافت خواهد نمود.

 

دیدگاه تان را بنویسید