خداوند این لحظه را برای من رقم زد

مسی: چه تاریخ‌سازی شد بردن برزیل در خاکِ برزیل

لیونل مسی پس از قهرمانی در کوپا آمریکا و کسب اولین جام با پیراهن تیم ملی آرژانتین از خداوند تشکر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیونل مسی پس از کسب قهرمانی در کوپا آمریکا و کسب اولین جام ملی با پیراهن آرژانتین از خداوند تشکر کرد.

فوق ستاره فوتبال دنیا اظهار داشت: این خوشحالی وصف ناپذیر است. احساس دیوانه‌واری دارم. در خیلی از بازی‌ها ناراحت، زمین مسابقه را ترک کردم ولی می‌دانستم یک روزی قهرمانی نصیبم خواهم شد. چه لحظه‌ای بهتر از الان، این گروه سزوار قهرمانی بود. این جایزه برای من خیلی خاص است و بسیار بسیار خوشحالم.

مسی تصریح کرد: نیاز داشتم که یک جام با پیراهن تیم ملی کسب کنم. چندین بار نزدیکش شدم ولی این اتفاق رخ نداد. می‌دانستم که یک روز اتفاق می‌افتد و از خداوند تشکر می‌کنم که این لحظه را برای من نگاه داشت. ما قهرمان شدیم در برزیل مقابل برزیل. اعتقاد دارم که پروردگار این لحظه را برای من حفظ کرده بود.

وی ادامه داد: خیلی به این تیم اعتماد داشتم. می‌دانستم از رقابت کوپا آمریکای قبل قدرتمندتر هستیم چون بازیکنان خیلی خوبی به این تیم اضافه شد. گروهی که می خواست قهرمان شود و رو به جلو حرکت کند. این تیم هیچ وقت در خصوص مشکلات ناراحت نشد و نسبت به قرنطینه‌های فراوان و نبود خانواده‌هایشان اعتراضی نکرد زیرا هدف برایش مشخص بود.

مسی گفت: رویای این صحنه را بارها و بارها دیده بودم. این جایزه را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم، همسرم، فرزندانم، خانواده‌ام و تمام افرادی که در این مدت بسیار رنج کشیدند. آنها این زجر را تحمل کردند حتی در شرایطی که قهرمانی بدست نیامد. اما این بار فرق می‌کند زیرا ما قهرمان شدیم.

وی اظهار داشت: خوشحالی مردم در آرژانتین را دیدم. خانواده‌ام به من گفتند که پرچم آرژانتین در روزاریو و همه جا برافراشته شد. من از این فرصت می‌خواهم استفاده کنم و از مردم شهر روزاریو که بسیار به من محبت کردند تشکر کنم. خوشحالم که آرژانتین در جشن است و ما الان می‌خواهیم به کشور بازگردیم و با آنها شادمانی کنیم.

مسی تصریح کرد: شاید الان هنوز نفهمیدیم که چه کار بزرگی انجام دادیم. ما قهرمان شدیم با شکست دادن برزیل در خاکِ برزیل و این یک تاریخ سازی است.

مسی در خصوص جام جهانی قطر اظهار داشت: این برد می‌تواند کمک فراوانی به ما کند. من به این گروه گفتم که شما آینده فوتبال آرژانتین هستند. اشتباه هم نکردم و آنها با قهرمانی، این مسئله را به همه ثابت کردند.  این تیم فوق العاده است و من خیلی خوشحالم که بخشی از این گروه بودم. این 45 روز برای من لذت بخش بود و خیلی خوشحالم که پایانی شگفت انگیز داشت.

فوق ستاره آرژانتین در خصوص دی ماریا گفت: من به او گفتم که انتقام فینال قبل را خواهد گرفت. او خوش شانس بود که توانست در فینال گل قهرمانی ما را بزند. می‌خواهم این حس را با تمام بازیکنانی که در گذشته برای این قهرمانی تلاش کرده بودد به اشتراک گذارم. آنها هم شایسته قهرمانی بودند ولی این اتفاق رخ نداد. می‌دانم که آنها هم به خاطر قهرمانی فوتبال آرژانتین بسیار خوشحالند.

دیدگاه تان را بنویسید