کمالوند: به حرکت دروازه بان سایپا مشکوکم!/ تیم افتضاح بسته شده است

سرمربی سایپا با مشکوک خواندن برخی اتفاقات در تیمش با اشاره به صحنه پنالتی زدن مطهری گفت: به دروازه بان می گویم به سمت چپ شیرجه بزن اما به سمت دیگری می رود. من به این مطالب مشکوکم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فراز کمالوند، سرمربی سایپا بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در میکسدزون ورزشگاه دستگردی صحبتهای جنجالی را به زبان آورد و گفت: من تعجب می کنم! من به دروازه بان گفتم به سمت چپ بپر و گل خوردی پای من، آن وقت می پرد سمت دیگری و یک کار دیگر می کند! اصلا نمی فهمم چرا این کار را کرد.ان شاء الله اتفاقات این بازی را به مدیریت باشگاه خبر می دهم.

او در واکنش به اینکه آیا احتمال دارد اتفاقاتی برای نتیجه نگرفتن تیمش در جریان باشد گفت: ان شاء الله اینطور نباشد. من این صحنه ها را در این 24 سال ندیدم. من این بازیکنان را جذب نکردم و شناختی ندارم. احساسم این است که از بیرون مجموعه یک سری آدم ها کارهایی می کنند.

سرمربی سایپا درباره شاکله تیمش در این فصل تصریح کرد: تیم افتضاح بسته شده است. بحث آقای صادقی به کنار چرا که ایشان بچه مسلمان و سلامت است. وقتی آمدم هفت هشت بازی مانده بود و امکان جذب بازیکن وجود نداشت. نمیدانم یک تعداد از این بازیکنان را چطور با این قیمت ها جذب کرده اند؟

همچنین فرهاد مجیدی همانند نشست خبری قبل از بازی در نشست خبری بعد از بازی هم شرکت نکرد. 

دیدگاه تان را بنویسید