جی پلاس

فریاد منصوریان برای بازی جوانمردانه؛ برو از کنعانی عذرخواهی کن! + ویدیو

سرمربی آلومینیوم اراک بعد از شیطنت بازیکن جوان تیمش و دیدن حرکت خشن او روی کنعانی زادگان، بر سر او فریاد کشید تا فورا از مدافع پرسپولیس عذرخواهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،در اواخر دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک که با برتری 2 بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی و شکست شاگردان منصوریان تمام شد، علیرضا منظمی، بازیکن جوان آلومینیوم رفتار غیر ورزشی را روی کنعانی زادگان انجام داد.

بازیکن آلومینیوم بعد از خطا روی کنعانی زادگان، به طور عمدی و شیطنت آمیز با کف پای خود روی کمر کنعانی زادگان پرید که رد استوک های او باعث خون مردگی و التهاب روی کمر مدافع پرسپولیس شد و از چشمان داور دور ماند تا از دریافت کارت قرمز فرار کند. 

علیرضا منصوریان, سرمربی آلومینیوم بعد از دیدن این صحنه و شیطنت بازیکن تیمش، با لحنی خشونت آمیز بر سر بازیکن جوان خود فریاد زد تا او فورا از کنعانی زادگان عذرخواهی کند. منظمی هم بدون هیچ کلامی به سراغ کنعانی زادگان رفت و از او عذرخواهی کرد.

منصوریان علاوه بر این که به بازیکن تیمش دستور عذرخواهی خود، خودش را موظف دانست که شخصا نیز از کنعانی زادگان عذرخواهی کند به همین دلیل زمانی که مدافع پرسپولیس از زمین برخاست او را صدا زد و خودش شخصا نیز از او معذرت خواهی کرد که کنعانی زادگان نیز با سر تکان دادن عذرخواهی او را پذیرفت.

این حرکت جوانمردانه منصوریان در برخورد با بازیکن جوان تیمش و برخورد با رفتار نادرست و شیطنت آمیز منظمی در اوضاع آشفته و نه چندان اخلاق مدار فوتبال ایران قابل تقدیر است. این حرکت در حالی از سوی منصوریان صورت گرفت که او در نیمه نخست با یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس به علت اعتراض به داور و سروصدا درگیر شده بود ولی این موضوع مانع از برخورد با حرکت خشن بازیکن تیمش نشد. 

 

وضعیت مصدومیت و لباس کنعانی زادگان بعد از حرکت خشن منظمی

دیدگاه تان را بنویسید