پخش بازی پرسپولیس بین ۲ شبکه تقسیم شد

رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز ـ شنبه ـ ۱۹ تیر ماه به دلیل حجم بالای بازی ها با ترافیک پخش روبه رو شده است؛ در تصمیم گیری نهایی قرار بر این است که پخش دیدار امروز پرسپولیس بین شبکه های سه و ورزش تقسیم شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پخش مستقیم فوتبال سایپا - استقلال در قالب برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدرضا احمدی و تهیه کنند گی مهدی هاشمی زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ایسنا نوشت: بنابراین گزارش نیمه اول دیدار پرسپولس - آلومینیوم اراک نیز امروز از شبکه ورزش و نیمه دوم آن از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

صحنه های مهم دیدار پرسپولیس در نیمه اول از شبکه سه سیما همزمان با بازی استقلال گزارش خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اتفاق نوشت: «با توجه به مدل برنامه‌ریزی هفته بیست و هفتم لیگ برتر، شرایط خاصی برای پخش زنده این مسابقات به وجود آمده است.

از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی صورت گرفت تا دیدار مقابل آلومینیوم اراک از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شود اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما به شکل دیگری رقم خورد و قرار است دیدار دیگری از شبکه سوم سیما روی آنتن برود و بازی پرسپولیس و آلومینیوم به شبکه ورزش منتقل شود.

این موضوع در دو روز گذشته توسط مدیریت باشگاه با جدیت پیگیری شد اما هیچ‌کس جواب کاملی به درخواست و پیگیری ما نداد و از این رو، پخش بازی وارد کنداکتور شبکه ورزش برای گیرنده‌های دیجیتال شد.

مدیریت باشگاه از طریق سازمان لیگ، کمیته بازی‌ها، معاونت و روابط عمومی سیما، دست‌اندرکاران برنامه فوتبال برتر و شبکه ورزش و چند نهاد دیگر پیگیر حل این مشکل بود اما در نهایت پخش بازی به شبکه ورزش سپرده شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس صدرنشین جدول است، دیدارش در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مهم‌تر از اینها، نتیجه تقابل با آلومینیوم اراک، تاثیر مستقیمی بر تعیین قهرمان این فصل رقابت‌ها دارد.

برنامه‌ریزی بازی‌های این هفته از سوی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صدا و سیما به گونه‌ایست که عدالتی در آن دیده نمی‌شود. با این حال، پیگیری مدیریت باشگاه برای ایجاد تغییر در تصمیم مسئولان ذینفع در پخش مسابقات ادامه دارد.»

همچنین از هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال شنبه (۱۹ تیر ماه)  دیدار تراکتور - گل گهرسیرجان از شبکه شما و دیدار سپاهان - صنعت نفت آبادان، نیز از شبکه ورزش دنبال خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید