حرف های اشرف حکیمی پس از پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

مدافع مراکشی جدید PSG از عقد قرارداد با این تیم و به دست آوردن فرصتی برای کسب تجربه بازی در یک لیگ جدید ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام امروز (سه‌شنبه) از بازیکن جدید خود اشرف حکیمی رونمایی کرد. دفاع راست مراکشی که با قراردادی 71 میلیون یورویی از اینتر به پاریسی‌ها می‌پیوندد، تا سال 2026 با سورمه‌‌ای‌پوشان قرارداد بسته است.

تسنیم نوشت؛ او که تنها تابستان سال گذشته با قراردادی 40 میلیون یورویی از رئال مادرید به اینتر پیوسته بود، به دلیل مشکلات مالی که برای تیم ایتالیایی رخ داد، مجبور به ترک این تیم شد. پاری‌سن‌‌ژرمن بعد از رئال مادرید، بوروسیا دورتموند (قرضی) و اینتر چهارمین تیمی است که تجربه بازی در لیگی متفاوت را به حکیمی می‌دهد. او فصل گذشته در 37 بازی‌اش برای اینتر در سری A هفت گل زد و 10 پاس گل داد تا جزو بهترین‌های سری A‌ در فصلی باشد که نراتزوری قهرمان شد.

حکیمی 22 ساله در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان بازیکن جدید پاری‌سن‌ژرمن گفت: من امروز فوق‌العاده احساس غرور و افتخار می‌کنم. بعد از اسپانیا، آلمان و ایتالیا، پاری‌سن‌ژرمن به من این فرصت را می‌دهد که بازی در لیگی جدید را با یکی از باپرستیژترین تیم‌های باشگاهی جهان تجربه کنم. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با هم‌تیمی‌های جدیدم، هواداران و تجربه بازی در حضور هواداران پرشور و جو مهیج پارک دو پرنس هستم. من برای موفقیت در این تیم همانقدر جاه‌طلب و باانگیزه هستم که اعضای کادر فنی تیم و هم‌تیمی‌‌های جدیدم هستند و هر کاری بتوانم برای برآورده کردن انتظاراتی که از من وجود دارد، انجام می‌دهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید