اقدام جالب هنرمندان مقابل دبستان مسی+ عکس

چند هنرمند و نقاش، روی ساختمان محل تولد لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که مدرسه دوران کودکی او نیز بوده است، چهره او را نقاشی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، چند نقاش آرژانتینی تصویری از لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی را روی دیوار یک آپارتمان چهار طبقه در محله لا باجادا در روساریو آرژانتین طراحی کرده اند. جایی که او 34 سال پیش به دنیا آمد و دوران کودکی خود را نیز در آنجا پشت سر گذاشت.

ورزش سه نوشت؛ این ساختمان مقابل مدرسه ابتدایی محل تحصیل مسی است. مارلین زوریاگا، یکی از نقاشان این نقاشی دیواری، به خبرگزاری فرانسه گفت: ما به لئو و تحسینی که از او در ذهن داشتیم فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که چیزی مانند این نقاشی دیواری در شهر روساریو وجود ندارد و جای آن خالی است.

از این اثر هنری به ارتفاع 14 متر و عرض 8 متر، روز پنجشنبه رونمایی شد. در این نقاشی دیواری، چهره لیونل مسی بدون پوشیدن پیراهن طراحی شده که کودکی را در مرکز تصویر نشان می دهد که در حال روپایی زدن است. این پسر بچه درواقع بیانگر دوران کودکی مسی است که آن مقطع از زندگی اش را در محله لا باجادا پشت سر گذاشت.


در این تصویر، مسی بزرگسال یک جفت چکمه با بندهایی به هم بسته  شده به دور گردن خود آویزان کرده است. یکی از این کفش ها به رنگ مشکی و دیگری طلایی است که بیانگر شش کفش طلایی مسی به عنوان بهترین گلزن اروپاست.

کاپیتان آرژانتین در حال حاضر تیم خود را در کوپا آمریکا و در برزیل هدایت می کند. جایی که او با چهار گل بهترین گلزن این رقابت هاست. مسی و آلبی سلسته بامداد فردا و در دیدار نیمه نهایی به مصاف کلمبیا می روند تا در صورت پیروزی، به فینال این دوره از رقابت ها صعود کنند.

دیدگاه تان را بنویسید