نیکخواه بهرامی: با پرچمداری کاروان ایران بزرگترین افتخارم را به دست آوردم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: با انتخاب شدن به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک بزرگترین افتخار دوران ورزشی هم را به دست آوردم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صمد نیکخواه بهرامی پس از اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو انتخاب شد، بیان کرد: افتخار پرچمداری کاروان ایران در المپیک توکیو را به من دادند و از همه نفراتی که این تصمیم را گرفته اند و کسانی که کمک کردند تا به اینجا برسم، تشکر می کنم. امیدوارم که بتوانم نماینده شایسته‌ای باشم و این پرچمی که من افتخارش را دارم که آن را در افتتاحیه المپیک حمل کنم، تمام ورزشکاران ما بتوانند در رقابت های خود در طول بازی های المپیک به اهتزاز در بیاورند و مدال‌های رنگارنگی کسب کنند. 

او ادامه داد: از مردم ایران می‌خواهم با دعای خیر خود کاروان ایران را بدرقه کنند. با توجه به شرایط خاصی که این دوره از بازی‌های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا دارد، امیدوارم بتوانیم نماینده های شایسته‌ای باشیم و شادی و سرزندگی را به خانه‌های مردم بیاوریم از این رو از مردم می‌خواهم که انرژی مثبت خود را به سمت ما روانه کنند و ما را از دعای خود محروم نکنند.

کاپیتان ملی بسکتبال در پایان گفت: اینکه به عنوان پرچمدار انتخاب شدم بزرگترین افتخار دوران ورزشی ام را به دست آوردم و امیدوارم فرزند خلفی برای ایران باشم. از مردم باز هم خواهش می کنم که ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

دیدگاه تان را بنویسید