تورنمنت بین‌المللی تکواندو بیروت؛

حسینی مدال طلا گرفت و 20 امتیاز به رنکینگش اضافه کرد

المپین تکواندو کشورمان که به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در تورنمنت بین المللی بیروت حضور پیدا کرده بود، با کسب مدال طلا علاوه بر ایستادن بر سکوی قهرمانی توانست 20 امتیاز به رنکینگ خود اضافه کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تورنمنت بین المللی تکواندو بیروت، به میزبانی لبنان برگزار شد. میرهاشم حسینی المپین تکواندو کشورمان که به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، موفق شد مدال طلا را بدست آورده و 20 امتیاز به رنکینگ خود اضافه نماید.

میرهاشم برای کسب این مدال ابتدا به مصاف نماینده افغانستان رفت و با نتیجه 27 بر 6 به برتری رسید؛ در ادامه هوگوپوش مغولستان را 26 بر 6 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی با هوگوپوش قزاقستان مبارزه کرد و 25 بر 14 نتیجه را به نفع خود به پایان رساند؛ میرهاشم که در این رویداد در وزن 74- کیلوگرم شرکت کرده بود در فینال نیز نماینده ازبکستان را 11 بر 3 شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

علیرضا درویش‌پور نیز که به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کرد توانست مدال برنز را بدست آورد؛ درویش پور در گام نخست نماینده ترکیه را 24 بر 19 از پیش رو برداشت؛ در ادامه به مصاف تکواندوکار پاکستان رفت و 18 بر 3 به برتری رسید. وی در نیمه نهایی برابر "صالح الشراباتی" نماینده نامدار اردن نتیجه را 29 بر 11 واگذار و به مدال برنز رسید.

این رقابت‌ها 2G است و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید