لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ و نظر مدافع برزیل درباره ایران

آلکنو هم چنان قادر به پاسخگویی نیست!/ عبادی‌پور: فرق ما و برزیل زیاد نبود

سرمربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان در پایان دیدار با برزیل در میکسدزون حضور پیدا نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌‌های ملی والیبال ایران و برزیل در دهمین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 23:30 روز چهارشنبه 26 خرداد در شهر ریمینی ایتالیا به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان به برتری 3 بر یک برزیلی‌ها انجامید.

نکته عجیب در پایان این بازی، داستانِ تکراریِ غیبت آلکنو در میکسدزون بود. دلیل اینکه سرمربی روس تیم ملی کشورمان در پایان مسابقات در محل پاسخگویی به اصحاب رسانه حضور پیدا نمی کند هنوز مشخص نیست. این اقدام آلکنو نوعی بی احترامی به اصحاب رسانه به شمار می رود که همه امیدوارند در بازی های بعدی تکرار نشود.

در پایان مسابقه میلاد عبادی پور و ایساک از تیم های ایران و برزیل در میکسدوزن حضور پیدا کردند. کارلوس شوآنکه، سرمربی برزیلی ها هم حاضر به پاسخگویی به اصحاب رسانه نشد.

عبادی‌پور:  فرق ما و برزیل زیاد نبود

میلاد عبادی پور پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل در لیگ ملت های 2021 اظهار داشت: بازی سختی مقابل بهترین تیم جهان داشتیم. همه تیم‌ها باید به این تیم احترام بگذارند؛ آنها قهرمان جهان و المپیک هستند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم می‌توانستیم در برخی ست‌ها مخصوصاً ست چهارم پیروز شویم، اما گاهی سرویس‌های خوبی نزدیم. فرق ما و برزیل زیاد نبود و می‌توانستیم در این بازی موفق باشیم، اما به آنها احترام می‌گذارم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما مسابقه را بد شروع کردیم و نزدیک به پایان مسابقه بهتر شدیم. ما در حال آماده‌سازی برای المپیک هستیم و امیدوارم شروع خوبی در آن جا داشته باشیم.

وی افزود: نکته مثبت در تیم ما این بود که ما جنگیدیم. ما قبل بازی نمی‌خواستیم 3 بر یک ببازیم. ما آینده خوبی خواهیم داشت و در المپیک خوب خواهیم بود. ما این مسابقات را ترک می‌کنیم و آماده المپیک می‌شویم.

عبادی‌پور عنوان کرد: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم، آنها شانس بیشتری داشتند. دم بچه‌های ما گرم که بازی را رها نکردند و جنگیدند. برزیلی ها با توپ‌گیری و سرویس‌های خوب اذیت‌مان کردند، اما ما تا لحظه آخر جنگیدیم.

ایساک: ایران بازی خوبی انجام داد

 سانتوس ایساک، مدافع تیم ملی والیبال برزیل پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی کشورش مقابل ایران در لیگ ملت های 2021 اظهار داشت: بازی سختی بود، اما بازیکنان به خوبی تیم را حمایت کردند. ایران بازی خوبی انجام داد. دلیل اصلی اینکه تیم ما خوب بازی کرد، این بود که هر امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان می‌خواهند در المپیک باشند، عملکرد تیم و تصمیم کادر فنی تعیین می‌کند که چه کسی در المپیک بازی خواهد کرد. همیشه به دنبال این هستیم که قدرتمندانه، متمرکز و خوب بازی کنیم.

مدافع تیم ملی والیبال برزیل خاطرنشان کرد: برزیل در هر بازی و حتی بازی برابر استرالیا تلاش می کند تا مثل همین بازی، آماده به میدان برود.

دیدگاه تان را بنویسید