ادامه مصدومیت های سنگین در یورو 2020/ قفسه سینه مدافع روسیه شکست

مدافع جوان روسیه در جریان دیدار با فنلاند به علت مصدومیت سنگین با آمبولانس راهی بیمارستان شد که اکنون گفته می شود او از ناحیه ستون فقرات آسیب و قفسه سینه آسیب دیده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، ماریو فرناندز، مدافع جوان روسیه در دقایق ابتدایی دیدار این تیم مقابل فنلاند، روی یک جهش روی هوا، به صورت نامتعادلی روی زمین فرود آمد و به شدت دچار مصدومیت شد و به وسیله برانکارد از زمین خارج و در ادامه با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

با تایید تیم ملی روسیه، این مدافع ۳۰ ساله این تیم پس از فرود ناگوار بر روی زمین در بیمارستان بستری شده تا تحت مداوا و معاینات بیشتر قرار گرفته است. تشخیص اولیه، آسیب ستون فقرات و شکستگی قفسه سینه فرناندز بوده است.

پایان احتمالی تورنمنت برای فرناندز، مشکلات روسیه را بیش از قبل می‌کند. پیش از این، یوری ژیرکوف به علت مصدومیت در بازی اول ادامه رقابت‌ها را از دست داده بود، آلکساندر موستووی به علت ابتلا به کرونا جای خود را به رومن یوگنیف داده و فدور کودریاشف نیز پس از مصدومیت، هنوز نتوانسته برای روسیه به میدان رود.

حمله قلبی کریستین اریکسن،  شکستگی کاسه چشم تیموتی کاستانیه و  شکستگی (احتمالی) قفسه سینه فرناندز سه اتفاق هولناکی است که در گروه B یورو 2020 رخ داده است.

 

یورو 2020 - روسیه و فنلاند

یورو 2020 - روسیه و فنلاند

یورو 2020 - روسیه و فنلاند

photo_2021-06-16_19-40-26

 

 

دیدگاه تان را بنویسید