نمایش تمسخرآمیز مسئولان با حضور ملی پوشان خواب آلود و خسته + ویدیو

مسئولان دولت و ورزش که عمر ماموریتشان به سر آمده، در اقدام عجیب و غیر منتظره، بازیکنان خسته و خواب آلود تیم ملی از مسافرت را، از فرودگاه به سالن همایش های صداوسیما کشاندند تا خودی نشان دهند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ کاروان تیم ملی فوتبال ایران بعد از موفقیت در بحرین و صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی، در حالی ظهر امروز به تهران رسید که با اتفاقات عجیبی مواجه شدند!

تیم ملی 12 روز گذشته را در منامه به سر برده بود و 10 روز قبل از آن هم در کیش و تهران حضور داشت و هرگز از حباب بهداشتی هتل محل اقامت و ورزشگاه خارج نشد. به همین دلیل ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی انتظار داشتند به محض ورود به تهران، راهی منزل شوند و بعد از حدود 20 روز، به استراحت بپردازند اما در عین تعجب ملی‌پوشان، مسئولان به فکر برگزاری مراسمی با عنوان تجلیل از تیم ملی به علت صعود از مرحله دوم به سوم انتخابی جام جهانی بودند!

البته که این مراسم برای تجلیل از ملی پوشان صورت نگرفته بود بلکه مراسمی بود تا وزیر ورزش، رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه رئیس فدراسیون فوتبال خودی نشان دهند و در پایان عمر دولت دوازدهم، این اتفاق را به عنوان دستاورد به خورد مخاطبان بدهند!

در واقع هرگز تاکنون برای کاری که هنوز تمام نشده و به سرانجام نرسیده، تجیلی صورت نگرفته بود ولی چون ماموریت دولت تا ماه های آینده تمام می شود و عمرش به دیدن جام جهانی نمی رسد، مسئولان که تا الان بریز و بپاش زیادی را خارج از مصوبات قانونی برای تیم ملی انجام داده بودند، تصمیم گرفتند تا بازیکنان در دسترشان هستند، نمایشی را با حضور آن ها به راه بیاندازند.

در خلال مراسم ملی پوشان خسته از سفر که در حسرت رسیدن به منزل و استراحت بودند، بارها خمیازه می کشیدند و چشم های خواب آلود آن ها بیش از هر چیزی خودنمایی می کرد.

در این ویدیو، خستگی بازیکنان از وضعیت موجود مشهود است:

دیدگاه تان را بنویسید