مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲؛

واکنش رسانه های روسی به درخشش سردار آزمون مقابل عراق

گلزنی سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق در رسانه‌های روسی بازتاب گسترده‌ای داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (سه شنبه) در آخرین بازی از دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با تک گل سردار آزمون از سد عراق گذشت و با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه C راهی دور سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی شد.

حضور سردار آزمون مهاجم زنیت در ترکیب اصلی ایران و گلزنی او در این دیدار در رسانه‌های روسیه بازتاب زیادی داشت.

وب سایت sport-express با انتخاب تیتر «گل آزمون به تیم ملی ایران کمک کرد تا عراق را شکست دهد و بلیت جام ملت‌های آسیا را بدست آورد» نوشت: تیم ملی ایران در دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل بازی توسط سردار آزمون مهاجم زنیت به ثمر رسید.

ایران با ۱۸ امتیاز، بالاتر از عراق، در صدر گروه C قرار گرفت؛ بنابراین، ایرانی‌ها به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ رسیدند و بلیت مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را بدست آوردند.

سایت ۷۸.ru نیز  نوشت: سردار آزمون، بازیکن زنیت، تنها گل بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بین ایران و عراق را به ثمر رساند. این پیروزی باعث شد تیم ملی ایران به رده اول گروه صعود کند.

این سی و هفتمین گل آزمون برای تیم ملی ایران بود. این مهاجم از سال ۲۰۱۹ در زنیت بازی می‌کند. او به همراه تیم زنیت سه بار قهرمان روسیه شده و همچنین قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را از آن خود کرده است.

این پیروزی باعث شد تا تیم ملی ایران پس از ۸ مسابقه ۱۸ امتیاز کسب کند و به رده اول گروه برسد. چهار تیم از آسیا وارد مرحله اصلی جام جهانی می‌شوند، یک تیم دیگر در مرحله پلی آف قاره‌ای شرکت می‌کند.

این سایت در پایان نوشت، یادآوری می‌شود که در بازی قبلی نیز دبل آزمون به تیم ملی ایران کمک کرد تا بحرین را شکست دهد.

وب سایت چمپیونات نوشت: گل آزمون پیروزی ایران مقابل عراق را در مسابقه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ارمغان آورد.

دقیقه ۳۵، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و زنیت تنها گل این دیدار را به ثمر رساند. در نیمه دوم آزمون کارت زرد گرفت.

ایرانی‌ها ۱۸ امتیاز کسب کردند و در گروه C مقام اول را به دست آوردند و به دور سوم مسابقات مقدماتی صعود کردند.

سایت فوتبال مدیا روسیه هم نوشت: سردار آزمون مهاجم زنیت دقیقه ۳۵ گل پیروزی بخش ایران مقابل عراق را زد و دقیقه ۷۷ کارت زرد گرفت. این بازیکن ایرانی در دومین بازی متوالی به گل رسید و تعداد گل‌های ملی خود را به ۳۷ رساند.

با این پیروزی تیم ملی ایران ۱۸ امتیاز کسب کرد و در صدر گروه C قرار گرفت و تیم عراق با یک امتیاز کمتر، دوم شد. هر دو تیم راهی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ شدند.

دیدگاه تان را بنویسید