جی پلاس؛

واکنش ها به طلسم شکنی ایران مقابل عراق سردار طعنه زد؛ دایی تبریک گفت+ تصاویر و ویدیو

علی دایی ،‌ وزیر ورزش ، سایت AFC و فیفا به برد تیم ملی کشورمان مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی کشورمان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف عراق رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به  مرحله نهایی صعود کرد.

پست علیرضا جهانبخش برای مردم ایران

 

پست بیرانوند پس از برتری ایران مقابل عراق

پست بیرانوند پس از برتری ایران مقابل عراق

سلفی بازیکنان تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم ملی عراق

photo_2021-06-15_23-52-02

طعنه سردار آزمون به عراقی ها؛ بازی آسان!

photo_2021-06-15_23-11-16

پست اینستاگرامی مهدی طارمی بعد از پیروزی مقابل عراق

photo_2021-06-16_00-16-50

کری‌خوانی سفیران بریتانیا بر سر صعود ایران و عراق!

پیش از شروع این بازی نیز ، «استفن هیکی» سفیر بریتانیا در عراق با انتشار پیامی از تیم ملی عراق حمایت و برای این تیم در بازی با ایران آرزوی موفقیت کرد.

دقایقی بعد، «راب مک ایر» سفیر بریتانیا در ایران پاسخ همتای خود در عراق را با این متن به زبان فارسی و انگلیسی داد: «خیلی امیدوار نباشید، صبر کنید و ببینید قهرمانان فوتبال ایران چگونه در این بازی پیروز می‌شوند!

photo_2021-06-16_00-36-34

پیام تبریک کمیته ملی المپیک 

ضمن خسته نباشید و قدردانی از تلاش‌های ملی پوشان، کادر فنی و مسئولین فدراسیون فوتبال کشورمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و کسب چهار پیروزی ارزشمند که موجب شادی ملت شریف ایران شد، صعود به دور بعد رقابت‌ها را تبریک گفته و امیدواریم به لطف پروردگار و همدلی کلیه عوامل تیم، راه موفقیت و صعود قطعی به جام جهانی نیز فراهم و میسر گردد.

پوستر AFC به مناسبت صعود ایران به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 

پوستر AFC به مناسبت صعود ایران به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی

متن پیام تبریک وزیر ورزش 

پیروزی مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال ایران بر عراق، پایان بخش اول ماموریتی دشوار و آغازگر مسیری جدید در روند رو به رشد فوتبال ملی ایران است.

نتایج دور رفت و سلب میزبانی از ایران برای دیدارهای برگشت مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، شرایطی نفس‌گیر را برای تیم‌ملی به‌وجود آورد. بااین وجود برنامه‌ریزی، پشتیبانی خوب، غیرت و اقتدار ملی‌پوشان، تلاش عوامل فنی و از سویی دعای خیر مردم، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران کشورمان در میادین بزرگ ورزشی به‌ویژه تیم‌ملی فوتبال که موجب شادی ملت شریف ایران شدند از خداوند برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و اطمینان دارم به لطف پروردگار و همدلی کلیه عوامل تیم، راه موفقیت تیم‌ملی فوتبال کشورمان، برای رسیدن به جام‌جهانی، در سومین حضور متوالی، با عزت تداوم خواهد داشت.

برد تیم ملی کشورمان در فیفا بازتاب داشت و این سایت نوشت: گل سردار آزمون در نیمه اول مقابل عراق تفاوت را رقم زد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به این برد بزرگ تیم ملی کشورمان نوشت: تیم ملی ایران به زیبایی تمام عراق را کنار زد و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کرد. سردار آزمون قهرمان این بازی بود و موفق شد گل پیروزی بخش ایران را به ثمر برساند.

واکنش ها به طلسم شکنی ایران مقابل عراق

واکنش ها به طلسم شکنی ایران مقابل عراق

دیدگاه تان را بنویسید