در گفت‌وگو با جی‌پلاس

عقیلی: تیم ملی عراق گربه سیاه برای ایرانی ها نیست/ تمرکز داشته باشیم برنده بازی خواهیم بود

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اینکه تیم ملی عراق گربه سیاه ایران باشد را درک نمی کنم.

لینک کوتاه کپی شد

هادی عقیلی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق اظهار کرد: این بازی برای ما مهم است. همچنین همه می دانند که تیم ملی فوتبال کشورمان باید این بازی را پیروز شود. 

 عقیلی درباره اینکه تیم ملی عراق گربه سیاه برای ایرانی ها بوده است، گفت: این موضوع را درک نمی کنم و شاید تیم ملی بحرین در مواقع خاص گربه سیاه ایران باشد اما تیم ملی عراق این خصوصیت ندارد. ما در مقدماتی جام جهانی توانستیم تیم ملی عراق را شکست بدهیم و به طور معمول این تیم را حتی در خانه اش می بریم. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره راهکارش برای وارد نشدن در جنگ روانی عراقی ها اظهار کرد: بازیکنان برابر تیم ملی بحرین تمرکزشان روی بازی بود و به جز بازی خوب و برد به مسئله دیگری فکر نمی کردند و نتیجه لازم هم  گرفتند و همان کار را باید در بازی با عراق هم انجام بدهند. مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال باتجربه هستند و آنها  می دانند که نباید وارد حاشیه شوند. 

او درباره اینکه انتقادات زیادی به بازی حاج صفی در دیدار با بحرین شده است، گفت: حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال  و مورد احترام بازیکنان است. او یکی از بهترین بازیکنان دهه اخیر فوتبال ایران محسوب می شود. من انتقادی از این بازیکن نشنیدم تا در این باره صحیت کنم. 

عقیلی درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند از سد تیم ملی عراق عبور کند، اظهار کرد: نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست. البته من فکر می کنم تیم ملی ایران بتواند بازی خوبی ارائه بدهد و امیدوارم نتیجه دلخواه را در این بازی به دست آورد. ملی پوشان با برنامه بازی می کنند و اگر آنها با تمرکز به مصاف حریف عراقی خود بروند به طور حتم پیروز می شوند.  

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند به جام جهانی صعود کند، گفت:  امیدوارم تیم ملی فوتبال با برد برابر عراق به مرحله بعد مسابقات انتخابی جام جهانی صعود کند. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید