جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| ویزای دیاباته صادر شد/ حضور وریا غفوری در بازی خیرخواهانه

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 22 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  اخبار امروز شنبه 22 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه استقلال

ویزای دیاباته حاضر شد

تیم فوتبال استقلال در حالی خودش را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند که شیخ دیاباته، مهاجم خارجی این تیم هنوز به ایران بازنگشته است.

با تلاش باشگاه استقلال، ویزای دیاباته برای بازگشت به ایران صادر شده است و این بازیکن در اولین فرصت باید بلیت تهیه کند و به ایران بازگردد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

روز گذشته نیز هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال به ایران بازگشت.

جلسه هیات مدیره استقلال با حضور مجیدی

پس از صحبت‌هایی که فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با مشکلات مالی، عدم پرداختی به بازیکنان و سوء مدیریت مطرح کرد، قرار است، فردا (یکشنبه) جلسه‌ هیئت مدیره باشگاه با حضور او برگزار شود.

طی روزهای گذشته، احمد مددی، مدیرعامل استقلال و مجیدی نیز صحبت‌هایی با یکدیگر در خصوص مشکلات باشگاه انجام داده‌اند تا این مشکلات به رسانه‌ها و فضای مجازی کشیده نشود و تا حد امکان در جلسات باشگاه مطرح شود. باید منتظر ماند و دید که خروجی این جلسه به استقلال کمک خواهد کرد یا نه.

حضور میلیچ در باشگاه آبی پوشان

 هروویه میلیچ، مدافع تیم استقلال تهران از دقایقی قبل در محل ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرد تا با مدیران این باشگاه دیدار کند.

میلیچ به دلیل عدم دریافت مطالباتش پس از سفر به کرواسی با نامه‌ای رسمی خواستار تسویه حساب شده بود و با عدم برطرف شدن این مشکل، با پایان مرخصی به تهران بازگشت.

حضور کاپیتان استقلال در بازی خیرخواهانه

کاپیتان تیم استقلال تهران در دیدار بین کودکان توانا و حامیان توانا شرکت کرد.

عصر جمعه بیست و یکم خرداد ورزشگاه غدیر میزبان دیدار جذاب کودکان توانا و حامیان توانا بود.در این دیدار چهره‌های نام آشنایی همچون وریا غفوری، امین منوچهری، محمد منصوری، علی اوسیوند، محمدرضا مهران پور، محمد طاهری، فرشید فهیم، مهدی صالح پور، مجتبی ظریفیان، امید جهان، کاظم برجلو، مهدی توتونچی و وحید سلیمانی در ترکیب حامیان توانا به میدان رفتند.

این مسابقه دوستانه که به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک برگزار شد، با برتری تیم حامیان توانا به پایان رسید.

حضور کاپیتان استقلال در بازی خیرخواهانه/عکس

اخبار باشگاه پرسپولیس

دیدار دوستانه سرخ پوشان با پیکان

 تعطیلی لیگ برتر باعث شده تا یحیی گل محمدی برای آماده نگه داشتن بازیکنانش، دیدارهای تدراکاتی در نظر بگیرد. آنها هفته گذشته در اولین دیدار تدارکاتی خود برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفتند و به تساوی دو - دو مقابل شاگردان سیروس پورموسوی دست یافتند.

سرخپوشان روز دوشنبه نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان خواهند رفت. مهدی تارتار و شاگردانش در دیدار تدارکاتی قبلی خود برابر استقلال قرار گرفته بودند و در این جدال با نتیجه ۲-۱ شکست خورده بودند و اکنون باید دید در شرایطی که یحیی گل محمدی نفرات زیادی از تیمش را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و مصدومیت در اختیار ندارد، در این بازی با چه شرایطی برابر حریف قرار خواهد گرفت.

یحیی گل محمدی برای پوشش خلا غیبت چند بازیکن ملی‌پوش تیمش، مجوز حضور ۵ بازیکن از تیم امید این باشگاه را در جمع بزرگسالان صادر کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید