گزارش جی پلاس از لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱؛ ایران ۲ - آلمان ۳

باخت شاگردان آلکنو در دیداری پراشتباه!+ عکس و جدول/ حواشی و آمار

شاگردان آلکنو امروز از سری رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021 به مصاف آلمان رفتند و این دیدار با نتیجه 2- 3 به سود آلمانی ها به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال در نهمین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال امروز از ساعت 12:30 به مصاف آلمان رفت و این دیدار با نتیجه 2 - 3 به سود آلمانی ها به پایان رسید.

ست اول؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

آلمانی‌ها در شروع ست نخست ۴ اختلاف امتیاز پیش افتادند تا با نتیجه ۶ بر ۲ تیم برتر زمین باشند، در این زمان الکنو درخواست تایم استراحت داد تا وقفه‌ای در امتیاز گیری آلمانی‌ها به وجود آورد، همین وقت کمک بسیاری به تیم ملی کرد و در ادامه ملی‌پوشان با جبران اختلاف امتیاز بازی را در امتیاز ۷ برابر کردند و سپس اسپک میثم صالحی ایران را در نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۷ پیش انداخت. سرویس‌های خوب ایران در ادامه اختلاف امتیاز را به سود ملی پوشان کشورمان همراه داشت و دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان الکنو همراه شد. در نهایت ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران به پایان رسید.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود آلمان
بازی در ست دوم برای دو تیم  پایاپای و برابر آغاز شد و آلمانی ها موفق شدند نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۶ پشت سر بگذارند. در ادامه اشتباهات ملی‌پوشان ایران و دفاع خوب آلمان اختلاف ۵ امتیاز را به سود شاگردان جیانی به وجود آورد و دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود آلمان همراه شد. دفاع ناقص ملی‌پوشان و سرویس‌های بد ایران باعث شد تا دومین  ست با نتیجه  ۲۵ بر ۲۰ به سود آلمان همراه شد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود آلمان
اشتباهات مکرر ملی پوشان ایران و روند خوب آلمانی ها در ست دوم باعث شد تا نخستین تایم استراحت فنی با ۵ اختلاف امتیاز و با نتیجه ۸ بر ۳ به سود آلمانی ها همراه شود. برتری آلمانی ها در دفاع و حمله اختلاف امتیاز را افزایش داد تا دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۸ به سود حریف همراه شود.  در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود آلمان همراه شد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران

 شروع ست چهارم با تشویق بازیکنان ذخیره ایران و روحیه دادن به تیم ملی آغاز و همین به اعتراض آندره جیانی همراه شد  الکنو در پاسخ او را به سکوت دعوت کرد.  روحیه خوب بازیکنان ایران  با عثرات نخستین ساعت فنی با نتیجه ۸ بر ۵ به سود تیم ملی همراه شود.  نکته جالب در ست چهارم تشویق بازیکنان آلمان بود که آنها نیز در واکنش به روحیه خوب بازیکنان ذخیره تیم ملی ایران به وجود آمد. پوشان ایران اختلاف امتیاز خود را حفظ کردند تا دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان الکنو به پایان رسد.  دفاع خوب ایران در ست چهارم باعث شد تا ایران  این ست رابا نتیجه ۲۵ بر ۱۹ با پیروزی پشت سر بگذارد تا تکلیف برنده بازی به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ ۱۵بر ۱۳ به سود آلمان

دو تیم در ست پنجم این دیدار پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی آلمان در امتیاز ۱ برابر شدند. بازیکنان ذخیره ایران در این ست همچنان بلندقامتان ایران را تشویق می‌کردند. در ادامه کار، تیم ملی آلمان برتر از تیم ملی ایران بود و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ از ایران پیش بیفتد. شاگردان آلکنو هم در این ست پر اشتباه ظاهر شدند و با نتیجه ۹ بر ۶ از آلمان عقب افتادند. صابر کاظمی در امتیاز ۸ برای ایران موفق شد از سرویس پوئن کسب کند و این امتیاز باعث شد مربی آلمان وقت استراحت بگیرد. میلاد عبادی پور در این بازی نتوانست موفق عمل کند و در امتیاز حساس پوئن سرویس برای ایران از دست داد. تمرکز تیم ملی والیبال ایران در این ست هم کاملا بهم ریخته بود و ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ بازی را به حریف واگذار کرد.با این تفاصیل، ایران با نتیجه ۳ بر ۲ از آلمان شکست خورد و درحالی که به نظر می‌رسید این بازی برای بلند قامتان آسان باشد با اشتباهات فردی، نتیجه برای آلمان رقم خورد.

صابر کاظمی امتیازآورترین بازیکن میدان شد

در این مسابقه صابر کاظمی، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال کشورمان توانست 27 امتیاز برای ایران کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از وی میثم صالحی، دریافت کننده تیم ملی کشورمان موفق به کسب 15 امتیاز برای ایران شد.

در طرف مقابل وبر هم موفق به کسب 15 امتیاز برای تیم ملی والیبال آلمان شد.

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود روز سه شنبه، 25 خرداد از ساعت 14:30 باید مقابل استرالیا قرار بگیرد.

5465

آمار دیدار ایران و آلمان در لیگ ملت های والیبال 2021

 

آمار دیدار والیبال ایران و آلمان

 

 

 

آمار دیدار والیبال ایران و آلمان

 

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

لیگ ملت های والیبال 2021/ ایران - آلمان

حواشی پیش از دیدار ایران و آلمان

جواد کریمی پاسور ۲۳ ساله تیم ملی که با فراخوان سرمربی تیم ملی سه‌شنبه به ایتالیا پرواز کرد و سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها واقع در شهر بولونیا در قرنطینه بود، روز جمعه اجازه می‌یابد تا با ورود به حباب لیگ ملت‌ها به جمع ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات بپیوندد.

بنا به مقررات برگزاری مسابقات تعداد اعضای هر تیم در حباب لیگ ملت‌ها نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و با توجه به اینکه ورود کریمی جمع اعضای تیم ایران را به ۲۶ نفر می‌رساند، ضرورتاً باید یک فرد از لیست تیم ملی در حباب مسابقات کاسته شود که با تصمیم ولادیمیر آلکنو این فرد علی شفیعی نام گرفت.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران

با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت مقابل آلمان به میدان می‌رود.

برنامه بازی‌های امروز جمعه(21 خرداد)
ساعت (۱۲:۳۰) ایران - آلمان
ساعت (۱۴:۳۰) روسیه - اسلوونی
ساعت (۱۵:۳۰) ژاپن - آرژانتین
ساعت (۱۷:۳۰) بلغارستان - هلند
ساعت (۱۹) استرالیا - ایتالیا
ساعت (۲۰:۳۰) آمریکا - صربستان
ساعت (۲۲) فرانسه - کانادا
ساعت (۲۳:۳۰) برزیل - لهستان

 

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه روی برد را نخواهید دید تا حالا با تیمهای درجه دو بازی کردید.عبادی پور در حد تیم ملی نیست.کار کوچینگ الکنو خوب نبود بلید تمام بازیکنان را بیرون میکشید

  • پیمان ارسالی در

    واقعا بد شد این روند خوب تیم ملی متوقف شد حالا هنوز همون ششمیم یا نه؟

دیدگاه تان را بنویسید