کالدرون بازی ایران و بحرین را پیش بینی کرد

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس و بحرین گفت: ایران بازیکنان با شخصیت و باکیفیتی دارد و اطمینان دارم می‌تواند از این شرایط سخت سربلند بیرون بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گابریل کالدرون درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم به این دلیل که امکان سلام کردن به تمام ایرانی‌ها را دارم. برای هر دو تیم ایران و بحرین بازی مهمی است و می‌دانیم تیم ایران باید  این مسابقه را ببرد.

وی درباره اینکه تیم فعلی بحرین نسبت به دوران حضورش در این تیم چه تفاوتی کرده است، توضیح داد: بحرین در بازی رفت ایران را با پنالتی برد. تیم خوب و منظمی است. البته ایران هم تیم خوبی دارد و می‌تواند با همه حریفانش در این گروه رقابت کرده و آنها را ببرد اما بازیکنان ایران برای بردن بازی باید در سطح خودشان یعنی سطح خوب همیشگی باشند.

سرمربی سابق تیم ملی بحرین و پرسپولیس درباره اینکه ایران از بازیکنان باکیفیت و گرانقیمتی بهره می‌برد، گفت: بازیکنان ایران را می‌شناسم و تیم بزرگی دارید هرچند در بازی رفت نتیجه را از دست دادید اما تیم ملی ایران با مربی قبلی‌اش شرایط خوبی نداشت و خوب بازی نمی‌کرد. به همین دلیل در این شرایط سخت قرار گرفت اما باید به این تیم اطمینان داشت زیرا ایران بازیکنان با شخصیت و باکیفیتی دارد. اطمینان دارم می‌تواند از این شرایط سخت سربلند بیرون بیاید.

کالدرون در ادامه گفت و گو با برنامه فوتبال برتر درباره خاطرات خوب خود از ایران عنوان کرد: در ایران خیلی خوشحال بودم و این از لطف مردم ایران و بازیکنانی بود که با آنها کار کردیم. رابطه خیلی خوب بین مربی و بازیکنان ایجاد کردیم اما متأسفانه نتوانستیم این همکاری را ادامه بدهیم. خاطرات خیلی خوب و زیبایی از ایران دارم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقه ایران و بحرین گفت: هر دو تیم باید ببرند اما ایران از لحاظ تئوری تیم برتری  است. تاکید می‌کنم در بازی رفت در سطح خودش ظاهر نشد و بحرین برنده شد اما اگر تیم ملی ایران امروز ببازد یا مساوی کند شرایطش سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل باید پیروز شود. این مسابقه برای هر دو تیم یک فینال است و هر دو باید برنده شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید