تمجید سرمربی بحرین از طارمی و تیم ملی ایران/ سوزا: آن ها قدرت اول آسیا هستند/ جعفر: شانس ما و ایران شانس برابر داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین از ایران به عنوان قدرت اول قاره کهن نام برد و در عین حال تأکید کرد که برای دیدار فردا آماده هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هولیو سوزا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: فردا بازی بزرگی با تیم ملی ایران داریم. ایران چندین دوره قهرمان آسیا شده و تیم قدرتمند آسیا و اول قاره محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان بزرگ و با کیفیتی بهره می‌برد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که مهره مهم و کلیدی تیم ایران محسوب می‌شود. او تجربه بازی در لیگ قهرمانان را داشته و بارها گلزنی کرده و مهاجم خوبی برای ایران محسوب می‌شود. تیم ایران بازیکنان خوبی دارد. مطمئناً هم‌سطح تیم ایران و ژاپن نیستم، اما برای اینکه خود را به سطح بالای قاره آسیا برسانیم باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین افزود: ایران از بازیکنانی که در سرتاسر دنیا بازی می‌کنند، بهره می‌برد. نماینده‌ای دارد که در لیگ باشگاه‌های اروپا با تیمش قهرمان شده، یا بازیکنی که به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ روسیه انتخاب شده است. در داخل ایران نیز از بازیکنانی بهره می‌برد که تجربه بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اما ما تیم یک سال و نیم گذشته نیستیم و خودمان را برای این چالش بزرگ آماده کردیم.

سوزا در پایان گفت: با اینکه تیم اول گروه هستیم، اما یک بازی بیشتر داریم و این دلیل نمی‌شود که تیم‌ها را دست کم بگیریم.

جعفر: بحرین و ایران شانسی برابر برای صعود دارند

سیدمحمد جعفر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بحرین در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر ایران در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 گفت: آماده‌سازی بحرین برای این بازی متفاوت بود، زیرا حریف شانس برابری با ما برای صعود دارد. بحرین از شخصیت تیمی متفاوتی برای نمایش مثبتی از خود بهره‌مند است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بحرین افزود: با تلاش و تمرین می‌توانیم بهترین نتایج را برای آینده‌ای بهتر کسب کنیم. تمام اعضای تیم ملی بحرین برای کسب نتایج خوب احساس مسئولیت می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید