در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

خطر کسر امتیاز در کمین باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تا 17 خرداد ماه مهلت پرداخت بدهی های خود را دارد در غیر این صورت احتمال کسر امتیاز وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، باشگاه پرسپولیس به برخی از بازیکنان خود از جمله سوشا مکانی و شایان مصلح بدهکار است و مسئولان این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تعهد دادند که تا 17 خرداد ماه بدهی ها را پرداخت کنند وگرنه جرایم سنگین از جمله کسر امتیاز را قبول می کنند.

آرش شکر ریز وکیل سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار جی پلاس گفت:  مدیران باشگاه پرسپولیس 20 اسفند سال گذشته در کمیته تعیین وضعیت برگه ای امضا کردند و قول دادند که بدهی های خود را تا 17 خرداد ماه تسویه حساب کنند اما بعد از گذشت 3 ماه هنوز این کار را نکردند. اگر پرسپولیسی ها در مهلت قانونی بدهی ها را نپردازند در آن صورت احتمال کسر امتیاز 3 الی 6 امتیاز از سرخپوشان پایتخت وجود دارد.

وکیل سوشا مکانی اظهار کرد: فکر می کنم مجموع بدهی های پرسپولیس 15، 16 میلیارد تومان است که مهمترین بدهی های این تیم در مورد مبلغ رضایت نامه گل محمدی حدود 9 میلیارد تومان است و این باشگاه 7 میلیارد دیگر نیاز دارد تا همه بدهی ها را تسویه حساب کند. همچنین اگر باشگاه پرسپولیس بدهی ها را نپردازد در آن صورت پروانه حرفه ای اش صادر نمی شود.

شکر ریز درباره مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس به سوشا مکانی  دروازه بان سابق سرخپوشان گفت: سوشا مکانی مبلغ 795 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که با هزینه رسیدگی کمیته بدوی حدود 800 میلیون تومان می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: کمک مالی هواداران باشگاه پرسپولیس ایده خوبی است و طرفداران باید زودتر کمک کنند تا مبلغ بدهی ها تامین شود تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید