حواشی تمرین تیم ملی فوتبال|ترس خنده‌دار اسکوچیچ و تهدید خبرنگاران از سوی سرمربی/ کنعانی‌زادگان دست بر گردن قایدی آمد!+ویدیو

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با ترس جالب اسکوچیچ و البته تهدید خبرنگاران از سوی او همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده می کند و این روزها اردوی خود را در جزیره کیش برپا کرده است.

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که دچار مصدومیت شده و امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد، دچار مصدومیت جدی ای نیست و به زودی به تمرینات گروهی باز می‌گردد.

با اعلام مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی،اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بدون بازیکن خط خورده راهی منامه خواهند شد.

با توجه به پروتکل‌های در نظر گرفته شده لیست تیم ملی در منامه بسته می‌شود و تیم ملی در کیش بازیکن خط خورده نخواهد داشت.

همچنین محمدرضا اخباری که امروز در دروازه تراکتور حضور دارد فردا به کیش بر می‌گردد و در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد.

با توجه به سفر تعدادی از خبرنگاران به کیش رسانه‌های گروهی امروز حضور پررنگی در محل تمرین تیم ملی داشتند.

در همین ابتدای هرج و مرج خاصی در ورزشگاه المپیک کیش و اطراف آن وجود داشت. حضور تماشاگران مختلف از جزیره  و شلوغی اطراف تمرین با سلفی‌های متعدد آنها با بازیکنان همراه بود و این اتفاق در شرایطی رخ داد که مهدی طارمی 2 شب پیش از مردم خواست تا با توجه به شرایط کرونایی وضعیت بازیکنان در آستانه‌ دیدارهای مقدماتی جام جهانی را در نظر بگیرند.

به هنگام مصاحبه کریم انصاری‌فرد ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد که برای دقایقی گفت‌وگوی مهاجم تیم ملی را رسانه‌ها به تأخیر انداخت.

شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال امروز در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و برای دقایقی در جمع بازیکنان با آنها به صحبت پرداخت. وی از کادر فنی و ملی‌پوشان بابت زحمات‌شان تشکر کرد و خطاب به آنها گفت همه آرزو می‌کنیم شما بتوانید در راه مقدمات جام جهانی موفق شوید.

 محمدرضا  اخباری که درون دروازه تراکتور قرار گرفته و سامان قدوس که در انگلستان حضور دارد در تمرین تیم فوتبال حضور نداشتند.

عزیزی‌خادم: امیدوارم تیم ملی در آزمون تاریخی سربلند باشد

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: به رسانه های گروهی خیر مقدم می‌گویم. با میراث ها و چالش های بدی که برای فدراسیون به جا مانده و البته مشکلاتی که برای میزبانی داشتیم، شرایط را برای تیم ملی فراهم کردیم.

وی افزود: جا دارد از عزیزانی که شرایط را برای تیم ملی فراهم کردند تشکر کنم. امیدوارم از این آزمون تاریخی سربلند بیرون بیاییم. برخی‌ها عمدا خودشان را به غفلت زدند اما برخی هم صادقانه و خالصانه از تیم ملی حمایت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از حمایت‌ها و مساعدت‌های نوبخت که در کنار تیم ملی ایران قرار گرفت تشکر می‌کنم. همچنین از علی عسگری ریاست صداوسیما و فروغی که جانانه کمک کردند تشکر می‌کنم. از وزیر ورزش که شخصاً‌ ورود کرد تشکر می‌کنم. مسئله مهم برای ما منافع ملی کشور و تلاش در راستای کار ملی است. جایی که 80 میلیون ایرانی با قلب‌شان در کنار تیم ملی هستند. امیدواریم به لطف الهی تیم ملی سرافرازانه در بازی‌های بحرین نتیجه بگیرد و ملتی که در تنگنای اقتصادی هستند را خوشحال کنند. فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه، جناح و جریان خاص سیاسی نیست. متعلق به مردم است.

عزیزی خادم گفت: فدراسیون هم عاشقانه در کنار مردم است و در حد بضاعت‌مان شرایطی که ممکن بوده را برای تیم ملی فراهم کردیم. از مؤمنی و آهنگران رئیس سازمان اقتصادی کیش و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تشکر می‌کنم. امیدوارم همه ما در 25 خرداد خوشحال و سربلند باشیم و فدراسیون فوتبال با تمام امکاناتش در کنار تیم ملی ایران است. در این آزمون بزرگ تاریخی فکر می‌کنم ملت شریف و بزرگ ایران برخی تنگ‌نظری‌ها و سختی‌ها را که بر فدراسیون فوتبال گذشت قضاوت می‌کنند.

وی افزود: قضاوت واقعاً سخت، ملال‌آور و تلخ است اما دست آن‌هایی که حامیان راستین تیم ملی فوتبال و منافع ملی ایران بودند و گره گشا بودند را می‌بوسیم. امیدواریم در این شرایط و زمان باقی مانده همه در کنار هم به تیم ملی برای سربلندی ایران و شادی مردم کمک کنیم. از تمام عزیزان و تمام رسانه‌ها که ما را در این مسیر سخت یاری کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم ان‌شاءالله همه ما باعث شادی مردم شویم.

رئیس فدراسیون در مورد گلایه بازیکنان از نبود بازی دوستانه، اظهار داشت: من نمی‌دانم این را چه کسی سوال کرده اما آنچه سرمربی تیم ملی خواسته بود برگزاری اردو بود و نه بازی دوستانه، فدراسیون خواسته‌های سرمربی را در اختیار تیم ملی قرار داده و من این خبر را فقط از شما می‌شنوم.

 

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کیش

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کیش

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کیش

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کیش

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کیش

 

ارتباط دوستانه محمد حسین کنعانی زادگان با مهدی قایدی

شوخی مناسب فصل تابستان سرمربی تیم ملی با خبرنگاران با آبپاش چمن که البته در حد تهدید باقی ماند!

فرار اسکوچیچ و دستیارانش از آبپاش چمن ورزشگاه از ترس خیس شدن!

دیدگاه تان را بنویسید