گزارش جی پلاس؛

اخبار امروز استقلال و پرسپولیس| فرهاد تهدید کرد؛ میلیچ شوک داد؟!/ کمال و جلال آشتی کردند؛ قرمزها تهدید به کسر امتیاز شدند

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 8 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار امروز شنبه 8 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار استقلال

درخواست غرامت سنگین وکیل میلیچ از آبی ها

میزان نوشت: این روز‌ها به شدت دچار مشکلات مالی شده است، به طوری که پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مربی صربستانی پیشین خود بسته است. از طرفی، بحث تمدید قراردادها، پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ نیز بار سنگینی روی دوش باشگاه گذاشته است. در این میان، وکیل میلیچ در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار مبلغ قابل توجهی از مطالبات موکل خود به همراه سود ضرر و زیان آن شده است. این درخواست باعث تعجب مسئولان استقلال شده که چرا موکل میلیچ چنین درخواستی کرده است. وکیل میلیچ ادعا کرده که در صورت عدم پرداخت این پول به فیفا شکایت خواهند کرد. وکیل میلیچ همان شخصی است که در بحث تمدید قرارداد نیز بند‌های عجیبی را اضافه کرد تا مدیران استقلال عقب نشینی کنند و اجازه ندهند منافع باشگاه برای تمدید قرارداد یک بازیکن از بین برود.

فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال را تهدید به جریمه کرد

بعد از بازی با نفت آبادان، فرهاد مجیدی تمرین استقلال را تا دوشنبه هفته جاری تعطیل کرد تا بازیکنان این تیم چند روزی استراحت کنند؛ با این حال فرهاد مجیدی به بازیکنان تیمش اخطار داده در تعطیلات از رفتن به میهمانی و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا آنها به ویروس کرونا مبتلا نشوند. قرار است از بازیکنان استقلال روز دوشنبه تست کرونا گرفته شود و هر بازیکنی که به این ویروس مبتلا باشد، با جریمه سنگین روبرو خواهد شد.

مجیدی لیستی به باشگاه استقلال نداده است

علی نامداری مشاور هیأت مدیره تیم استقلال: فرهاد مجیدی هنوز هیچ لیستی بابت جذب بازیکن جدید به ما تحویل نداده است. مجیدی می خواهد نقل و انتقالات کاملا زیر نظر خودش باشد و در مرحله پایانی رسانه ای شود. ما هم تلاش می کنیم با جذب بازیکنان مورد نظر او، تیم قوی و محکمی را برای ادامه مسابقات ببندیم

استوری میلیچ در واکنش به حواشی امروز

برای واضح تر شدن تمام ماجرا باید بگویم که مشکل از وکیل من نیست، من و باشگاه ۳،۴ ماه پیش با یکدیگر به توافق رسیدیم ولی بعضی از افراد هستند که اجازه این کار را نمی دهند. کسایی که این مطالب را عنوان می کنند دشمن باشگاه هستند.

photo_2021-05-29_14-46-01

 

اخبار باشگاه پرسپولیس

کمال و سید جلال آشتی کردند

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و پاداش‌ها باعث شده بود تا بازیکنان نسبت به این اتفاق موضع بگیرند و در اولین اقدام صفحه رسمی باشگاه را آنفالو کنند. کمال کامیابی نیا و سیدجلال حسینی اکنون بار دیگر صفحه رسمی باشگاه را فالو کرده‌اند تا نشان دهند اختلاف شکل گرفته پایان یافته و مشکلی از این بابت ندارند. باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری در اواخر هفته گذشته مدعی شده بود تامین مالی برای پرداخت بخشی از پاداش‌های این تیم در فصل جاری صورت گرفته است.

ادامه مذاکره پرسپولیس با کارگزار و اسپانسر

در شرایطی که طی ماه‌های اخیر اختلافاتی میان باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه شکل گرفته بود و احتمال پایان همکاری طرفین وجود داشت، گفته می‌شود باشگاه مکاتبات خود را برای تمدید این همکاری به کارگزار ارائه داده است. دامنه اختلاف طرفین به شیوه پرداخت و البته کسوراتی که به واسطه مالیات در نظر گرفته می‌شود افزایش یافته بود و در چند مرحله نیز از سوی باشگاه پرسپولیس تهدید به فسخ قرارداد شده بود. با این حال اکنون و در شرایطی که تنها چند روز به پایان همکاری طرفین باقی مانده و کارگزار نیز به تعهدات خود در قبال پرداختی‌ها به باشگاه متعهد مانده، باشگاه پرسپولیس مکاتباتی برای اطلاع از شیوه دوباره همکاری بین طرفین صورت داده است. مشکلات اقتصادی و عدم حضور بنگاه‌های مالی در بحث اسپانسرینگ باشگاه باعث شده تا اکنون در گام اول پرسپولیسی‌‍ها به دنبال توافق و مذاکره با کارگزار کنونی خود باشند و البته تلاش و رایزنی برای دستیابی به منابع دیگر و تغییر احتمالی در شیوه همکاری کنونی با کارگزار نیز در دستور کار آنها قرار دارد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس

درآمدهای حاصل از عقدقرارداد با شرکت آتیه ‌داده‌ پرداز، هزینه بدهی‌هایی همچون پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ، دستیارانش، ماریو بودیمیر و همچنین عقد قرارداد با بازیکنان شده و از این رو، در تمام مدت حضور تیم مدیریتی جدید، این باشگاه نتوانسته درآمد چندانی از شرکت یادشده، داشته باشد واضح است که باشگاه نمی‌تواند از «حق پخش» سود زیادی ببرد. درآمد بابت بلیت‌فروشی در دوران کرونا از بین رفته و به خاطر تحریم‌های ظالمانه، دسترسی به پاداش آسیایی وجود ندارد. هیچ درگاه جدیدی هم برای اقدام اقتصادی و افزایش توان مالی باشگاه در دست نیست و همچنین تبلیغات محیطی و سایر درآمدهای جانبی باشگاه باید توسط فدراسیون مدیریت شود که معادله درآمدی یا جریمه‌های باشگاه هم مشخص نیست. در این شرایط، مدیر باشگاه چه کاری می‌‎توانست انجام دهد؟

کسر امتیاز در یک قدمی باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در نیم فصل به دلیل بدهی به چند بازیکن پنجره نقل وانتقالاتی اش بسته شد اتفاقی که تا روزهای آخر نقل و انتقالات هم ادامه داشت تا اینکه مدیران پرسپولیس تعهد نامه‌ای امضا کردند که در آن ملزم به پرداخت مطالبات بازیکنان تا تاریخ ۱۷ خرداد شدند.

وکیل سوشا مکانی در توضیح این تعهد نامه اعلام کرده بود: پرسپولیس پذیرفته که در صورت عدم پرداخت بدهی های خود جریمه های انضباطی تعیین شده را متحمل شود که این جریمه ها شامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همین طور کسر امتیاز خواهد بود!

حالا تقریبا فرصت سه ماهه سرخ ها رو به پایان است و این باشگاه با طلبکاران خود تسویه نکرده است. خصوصا بازیکنی مانند سوشا مکانی که به نظر می رسد با پایان مهلتی که باشگاه پرسپولیس گرفته خیلی سریع علیه این باشگاه اقدام قانونی کنند، باید منتظر ماند و دید  سرخ ها در این ۹ روز باقی مانده موفق به پرداخت بدهی های خود خواهند شد یا دوباره داستان کسر امتیاز و بسته شدن پنجره این تیم اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه تان را بنویسید