جی پلاس

تماس تصویری باراک اوباما با بازیکن منچستریونایتد+عکس

رئیس جمهور اسبق آمریکا تماسی با بازیکن منچستریونایتد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، باراک اوباما رئیس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا تماسی تصویری با مارکوس رشفورد بازیکن انگلیسی تیم منچستریونایتد داشت.

راشفورد ستاره انگلیسی در گفت‌وگوی آنلاین که توسط Penguin Books ترتیب داده شده بود، با اوباما ملاقات کرد و درباره موضوعاتی مانند تأثیر مثبت مطالعه صحبت کرد.

این مهاجم گلزن سال گذشته پیشتاز مبارزه با فقر غذایی کودکان در انگلیس در طی شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا بود و یک باشگاه کتاب راه اندازی کرده است تا کودکان محروم بیشتر بخوانند.

اوباما گفت: بسیاری از جوانانی که من ملاقات می کنم - از جمله مارکوس - از دوران جوانی که من داشتم خیلی جلوتر هستند. آنها در حال ایجاد تغییراتی هستند و در جوامع خود نیروهای مثبتی هستند.

این گفتگو به طور کامل در کانال یوتیوب Penguin UK منتشر خواهد شد.

راشفورد گفت: این کاملا غیرواقعی است، نه؟ من در آشپزخانه خود در منچستر نشسته‌ام و با اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا صحبت می کنم. 

طولی نکشید که فهمیدم تجربیات ما در دوران کودکی چقدر در شکل گیری مردانی که امروز می بینید همسو است. من واقعاً از هر دقیقه آن لذت بردم. وقتی رئیس جمهور اوباما صحبت می‌کند تمام کاری که می خواهید انجام دهید گوش دادن است.

راشفورد گفت در پی شکست روز چهارشنبه منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا وی در شبکه های اجتماعی مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفت.

این مهاجم که قبلاً قربانی حملات آنلاین شده بود گفت که پس از باخت ضربات پنالتی یونایتد مقابل ویارئال در گدانسک"حداقل ۷۰ دشنام نژاد پرستانه دریافت کرده است.

photo_2021-05-29_13-47-46

دیدگاه تان را بنویسید