انتقاد عزیزی خادم از عدم حمایت تیم ملی فوتبال/ وظیفه کریم باقری چیست؟

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:حلقه مفقوده ای که در این مدت برای من آزار دهنده بود،کمرنگ بودن حمایت از تیم ملی فوتبال است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شهاب عزیزی خادم در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آنچه در ید فدراسیون فوتبال بوده توانستیم برنامه ریزی کنیم.هم اردوی کیش را برای تیم در نظر گرفتیم،پرواز اختصاصی برای ملی پوشان تهیه کردیم و هتل مناسبی برای تیم رزرو کردیم.

وی افزود: برنامه ریزی مناسبی برای بچه ها در نظر گرفتیم، قرار بود کمک‌هایی از دولت دریافت کنیم چون واقعا به این حمایت نیاز داریم. بخشی از این کمک ها رسیده و امیدوارم بخش مهم و موثر این کمک‌ها هم به دست ما برسد چون تیم ملی به این منابع مالی نیاز دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی چند روزی در اردوی کیش خواهد بود و ان شاالله بتوانیم با دست پر و با همت بالا تاریخ خوبی را در فوتبال کشور رقم بزنیم.

عزیزی خادم در خصوص اضافه شدن کریم باقری به تیم ملی عنوان کرد: او هم در حوزه مدیریتی با اختیاراتی که به او دادم به تیم ملی کمک خواهد کرد،همچنین وی در حوزه فنی هم به سرمربی تیم ملی کمک خواهد می کند.باقری در دوران بازیگری و مربیگری تجربه خوبی داشته و می تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در خصوص اینکه آیا حمایت های لازم از تیم ملی در این مقطع صورت گرفته است گفت:حلقه مفقوده ای که در این مدت برای خود من آزار دهنده بود،کمرنگ بودن حمایت است. این سکوت در حمایت از تیم ملی عجیب است، البته خیلی از عزیزان در این راه به ما کمک کردند، اعضای هیات رئیسه، رسانه ملی و رسانه های مختلف کمک‌های زیادی به ما کردند ولی ما باید به این درک متقابل برسیم که تیم ملی به یک شخص یا گروه و جناح نیست و فدراسیون فوتبال به همه تعلق دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی هایی برای حضور تیم ملی به بحرین صورت گرفته یا خیر گفت: هر روز اخبار متناقضی از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های بحرین مطرح می شود ولی فعلا رسما چیزی به ما اعلام نشده است. البته ما ایمان داریم که بازیکنان با انگیزه ظاهر شده و با موفقیت به کشور بر می گردند.

عزیزی خادم در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال خواسته های اسکوچیچ را بر آورده کرده یا خیر گفت: تا آنجایی که امکان داشته همه چیز برای سرمربی تیم ملی فراهم شده تا کمبود و کاستی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت تیم ملی امیدوار است گفت: با توجه به اینکه تیم ملی ما یکی از بهترین های آسیا است، تدارکات خوبی برای تیم صورت گرفته و انگیزه بازیکنان و همچنین حضور لژیونرهای مختلف در تیم ملی کشورمان، این بستر فراهم است که به با 4 پیروزی پی در پی راه صعود را باز کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید