پایان گمانه زنی ها؛ زیزو از رئال می‌رود

فابریتزیو رومانو مدعی شد زین الدین زیدان تصمیم خود را برای ترک رئال مادرید اتخاذ کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید با وجود بدشانسی های متوالی در فصلی که گذشت تا پایان رقابت‌های لالیگا برای قهرمانی شانس داشت. این در حالی است که آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند و به طور کلی می‌توان گفت که تیم زین الدین زیدان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

اما در هفته‌های گذشته بحث در مورد آینده سرمربی فرانسوی به یکی از مهم‌ترین دغدغه هواداران رئال مادرید تبدیل شده است. زیدان بعد از آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا اعلام کرد که به زودی با سران باشگاه دیدار خواهد کرد و پس از آن در مورد آینده خود تصمیم گیری می کند.

روزنامه آس در شماره امروز خود از انتخاب آلگری به عنوان سرمربی جدید رئال خبر داد. رئال بعداز تجربه یک فصل بدون جام، باعث شد تا زیدان از این تیم جدا شود و سران باشگاه به دنبال تغییرت در نیمکت خود باشند. روزنامه آس بعداز قطعی شدن جدایی زیدان از آلگری به عنوان سرمربی جدید رئال یاد کرد و تاکید کرد که به زودی  این مربی ایتالیایی رسما هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت. به نظر می رسد با آمدن  آلگری به رئال، زیدان هم هدایت یوونتوس را برعهده خواهد گرفت. روزنامه ABC هم نوشت:« آلگری از پیشنهاد رئال استقبال کرده و به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده است.»

دیدگاه تان را بنویسید