خشم زیدان در نشست خبری: بگویید می خواهیم تو را برکنار کنیم اما پشت سرم حرف نزنید!

سرمربی رئال مادرید به شدت از رفتار رسانه‌ها در نشست خبری پیش از بازی با اوئسکا خشمگین شد و خواستار کمی احترام از طرف آن ها شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید شنبه در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اوئسکا می رود. زین الدین زیدان پس از دو هفته قرنطینه به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در نشست خبری تیمش حاضر شد و گفت:  برای بازی فردا خیلی با انگیزه هستیم. خود را برای پیروزی در این دیدار آماده کردیم و بقیه مسائل ما را نگران نمی کند. نگرانی این است که دوباره عملکردی مانند چند وقت پیش داشته باشیم.

ایسنا نوشت: سرمربی رئال مادرید درباره وضعیتش در این تیم اظهار کرد: نمی دانم چه اتفاق هایی رخ خواهد داد. مهم تر از همه این است که تمرکز داشته باشیم. صحبت از تغییر سرمربی می شود. هر اتفاقی که بخواهد می افتد. ما تلاش خود را خواهیم کرد و اول از همه من این کار را می کنم. از خوش شانسی‌ام بوده که هدایت این تیم را بر عهده داشته‌ام و تا آخرین لحظه از این فرصت استفاده خواهم کرد. من استعفا نمی‌دهم. اگر مردم می‌خواهند این کار را انجام بدهم می خواهم بگویم که مادرید را ترک نمی‌کنم. بازیکنان هم نمی‌خواهند از تیم جدا شوند. از یک شرایط خیلی بد صحبت می‌شود. بله، ما در بازی های اخیر به اندازه کافی پیروز نشدیم اما برای تغییر شرایط مشتاق هستیم.

سرمربی فرانسوی افزود: ما سال گذشته قهرمان لالیگا شدیم. امسال هم حق رقابت برای فتح این جام داریم. در سال آینده باید کارهایی انجام دهیم و تغییراتی داشته باشیم. امسال؟ اجازه بدهید به رقابتمان ادامه دهیم، تیمی که پارسال قهرمان شد. ۱۰ سال از آن اتفاق نگذشته است، این اتفاق سال گذشته رخ داد. تنها به خاطر همه آن ها خواهان کمی احترام هستم.

او در ادامه با عصبانیت گفت: من را می خندانید. شما خیلی چیزها می‌گویید و باید مسئولیت حرف‌هایتان را بپذیرید. به صورت من نگاه کنید و بگویید می‌خواهیم تو را برکنار کنیم و فقط پشت سر من این حرف را نزنید!

زیدان در مورد تغییرات در سال آینده اظهار کرد: من مسئول هستم و اگر برخی مسائل خوب پیش نرفت باید آن را از چشم اولین مسئول دید (سرمربی). این موضوع آشکار است. مطمئن هستم سال آینده باید کاری انجام داد اما امسال تیم شایسته ای داریم و می توانیم به تلاش خود ادامه دهیم. مخاطبم هواداران هستند. هر اتفاقی که بیفتد باید خودمان را نشان دهیم. ما به خاطر هواداران می جنگیم. هوادارانمان تیمشان را خیلی دوست دارند. می خواهم شاهد پیروزی، نمایش خوب و تلاشمان باشم.

سرمربی رئال مادرید درباره عصبانی شدنش در جریان نشست گفت: در نهایت شما کار خودتان را انجام می دهید. این حقیقت دارد یک روز من در رئال مادرید نخواهم بود. اگر مساوی کنیم یا شکست بخوریم من اخراج می شوم. این یک واقعیت است. این کاری است که شما می کنید. آن را می پذیرم. عصبانی شدم تا به شما بگویم که با کارتان چه کار می کنید. ما تلاش خواهیم کرد و تکلیفمان را انجام خواهیم داد. مانند شما که کارتان را انجام می دهید ما هم خواهیم جنگید. با این حال باید کمی نسبت به کسانی که در این تیم کار می کنند احترام بگذارید.

زیدان در پایان اظهار کرد: خنده ام می‌گیرد زمانی که از من می پرسید چرا. من تنها کسی هستم که هر روز فکر می کنم ممکن است دیگر سرمربی رئال مادرید نباشم. خوشحال نمی شوم این سوال را هر با از من پس از یک بازی بد بپرسند. ما سزوار چنین رفتاری از جانب رسانه نیستیم. من شانس کار کردن با این تیم را دارم. سال گذشته قهرمان لالیگا شدیم. انتظار کمی احترام دارم. اگر به اهدافمان نرسیم من نخستین مسئول این اتفاق هستم.  کمی عصبانی هستم. دو هفته در قرنطینه بودم و با اشتیاق از قرنطینه خارج شدم تا نشان دهم تا پایان خواهیم جنگید.

دیدگاه تان را بنویسید